تمرکز جهانی روی تمرینات بهداد سلیمی

عصر روز چهارشنبه آخرین تمرین سنگین تیم ملی وزنه برداری در شرایطی در سالن تمرینی هتل محل اقامت ورزشکاران در دیزی لند پاریس برگزار شد که تمرکز جهانیان روی تمرینات سنگین بهداد سلیمی، فوق سنگین طلایی وزنه برداری ایران متمرکز شده بود.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ بهداد سلیمی که به اتفاق سجاد انوشیروانی دیگر عضو سنگین وزن تیم ملی آخرین تمرین سنگین خود را زیر نظر کوروش باقری برگزار می کرد، در این تمرین پر انگیزه و آماده نشان داد تا از عزم دوباره خود برای ایستادن بر سکوی شماره یک جهان در فوق سنگین وزنه برداری خبر دهد. وزنی که مسابقات آن گل رقابت های جهانی را تشکیل می دهد و اکنون چند سالی است که ایرانی ها در آن اجازه قدرت نمایی به دیگر کشورها را نمی دهند تا امسال نیز و در حضور بهداد سلیمی آماده و قبراق، کسی جرات چپ نگاه کردن به طلای دسته فوق سنگین را نداشته باشد.

بهداد سلیمی در این تمرین مو به  مو نکات فنی مورد نظر کوروش باقری سرمربی تیم ملی را انجام داد. جالب اینکه سجاد انوشیروانی نیز پا به پای سلیمی در زدن وزنه های سنگین جلوآمد تا اونیز نشان دهد که به شدت روی کسب یکی از مدال های این وزن حساب گشوده است.

سلیمی و انوشیروانی در یکضرب پس از انکه با وزنه های سبک خود را حسابی گرم کردند از 180کیلو کار اصلی خود را شروع کردند و با زدن وزنه 200 کیلویی به کار خود در این حرکت پایان دادند. سلیمی در دوضرب پس از زدن وزنه های 220 ، 230 کیلویی، برای مهار وزنه 250کیلویی یورش برد که در آخرین لحظه آن را انداخت. بهداد با اینکه میخواست یک بار دیگر این وزنه را بزند با ممانعت سرمربی تیم ملی مواجه شد تا با انگیزه و اشتهایی متفاوت چشم به فرا رسیدن روز مسابقه خود داشته باشد.

سجاد انوشیروانی نیز در دوضرب براحتی وزنه 230 کیلویی را مهار کرد تا اسباب خرسندی و مسرت کوروش باقری را فراهم کند.

در این تمرینات که در حضور نمایندگان صدا و سیما وخبرنگاران جهانی برگزار شد، سالن تمرینی تحت تاثیر وزنه زدن بهداد سلیمی وسجاد انوشیروانی قرار گرفته بود. راندال مدیر مسوول وسردبیر مجله" میرو" که به صورت اختصاصی به وزنه برداری و قهرمانان جهانی این رشته می پردازد، در سالن تمرینی برای یک لحظه نیز از تمرینات بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی غافل نشد و از نحوه وزنه زدن آنان فیلم وعکس تهیه کرد .

داراب ریاحی دبیر فدراسیونوزنه برداری نیز که از نزدیک تمرینات تیم ملی را تحت نظر گرفته بود، از میزان آمادگی اعضای تیم ملی ابراز رضایت کرد.
۱۹ آبان ۱۳۹۰ ۱۱:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.