سباستین کو امیدوار به نمایش جذابیتهای جهانی دومیدانی با نتفلیکس

سباستین کو امیدوار به نمایش جذابیتهای جهانی دومیدانی با نتفلیکس

سباستین کو، رئیس دو و میدانی جهانی معتقد است که سریال دوومیدانی اختصاصی از نتفلیکس - با تمرکز بر دوندگان سرعت و قرار است قبل از المپیک تابستانی پاریس پخش شود – و این سریال جذابیت جهانی این رشته را برای مخاطبان گسترده‌تری آشکار خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرگزاری فرانسه، سریال‌های نتفلیکس که فرمول یک، گلف و تنیس را به نمایش می‌گذارند بسیار محبوب شده‌اند و سباستین امیدوار است که شش اپیزود مبتنی بر دوی سرعت، با پس‌زمینه مسابقات قهرمانی جهان در بوداپست در سال گذشته، همین تأثیر را داشته باشند.

کو در ناسائو قبل از مسابقات جهانی دو و میدانی گفت: "وقتی با بچه های نتفلیکس صحبت کردم واقعاً جالب بود. چیزی که واقعاً آنها را شگفت زده کرد (این است که) وقتی به مسابقات جهانی می روید و در روز اول که مدال های طلای دومینیکا و اکوادور را جشن می گیرید، می دانید که در یک ورزش واقعاً جهانی هستید." مسابقات جهانی بوداپست شاهد برنده شدن مدال‌ توسط ورزشکارانی از 46 کشور بود، در حالی که ورزشکارانی از 75 کشور - برخی برای اولین بار - مقام‌های هشتگانه برتر را کسب کردند.

رئیس دومیدانی جهانی گفت: "هیچ ورزشی روی کره زمین وجود ندارد که بتواند چنین ادعایی داشته باشد. کسب یک مدال دو و میدانی از نظر آماری سخت تر از هر ورزش دیگری بود. و به همین دلیل است که هر کاری که ما انجام می دهیم این است که هدف را تبلیغ کنیم و آنها را در معرض دید عالی قرار دهیم".

 

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.