نائب رئیس فدراسیون کونگ فو: تیم های بانوان شرکت کننده در مسابقات جهانی توااز سطح بالایی برخوردار بودند


به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  ستاد برگزاری این مسابقات ، فاطمه شهریاری اظهار داشت: تیم ملی توآ بانوان ایران با اقتدارعنوان قهرمانی نخستین دوره این رقابت ها را از آن خود کرد ضمن اینکه ایران صادر کننده این رشته در جهان است.

وی گفت: در مسابقات جهانی توا ، ورزشکاران کشورهایی مانند هند،مغولستان و کنیا بسیارعالی دررقابت ها شرکت کردند که این موضوع نشان دهنده گسترش این رشته در سایر نقاط جهان است.

وی از برنامه های آتی برای گسترش رشته توآ یاد کرد وافزود: برگزاری کلاس های بین المللی مربیگری،داوری وانجام رقابت های بیشتری در رشته توآ ازجمله این برنامه ها است.

نائب رئیس فدراسیون کونگ فو در ادامه به وجود 20 هزاربانوی بیمه شده در رشته توآ اشاره کرد و گفت: استقبال بانوان از رشته توا بیشتر از سایر رشته های رزمی است ودر صورتی که این رشته در مسابقات برون مرزی شرکت نماید بر تعداد علاقه مندان افزوده خواهد شد .

شهریاری بیان کرد: امیدوارم برگزاری مسابقات جهانی توآدر شیراز زمینه ساز پذیرفته شدن این رشته در مسابقات جهانی المپیک باشد.

بر اساس این گزارش تیم ملی بانوان ایران در مسابقات جهانی توا که در شیراز در حال برگزاری است با کسب سه نشان طلا و دو برنز به مقام قهرمانی جهان دست یافت .

این مسابقات که ازهفدهم آبان آغاز شده تا روز جمعه بیستم آبان ماه در شیراز ادامه دارد

۱۸ آبان ۱۳۹۰ ۱۴:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.