برگزاری جلسه اعضاء هیئت رئیسه فدراسیون کبدی

اولین جلسه اعضاء هیئت رئیسه فدراسیون کبدی پس از موفقیت تیمهای ملی کبدی آقایان و بانوان در بازیهای آسیایی گوانگژو چین و بازیهای ساحلی آسیا درعمان روز گذشته در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ نخستین گرد همایی اعضاء هیئت رئیسه فدراسیون کبدی از پس بازیهای آسیایی گوانگژو چین و مسابقات ساحلی آسیا در عمان روز گذشته سه شنبه 14 دیماه با حضور تمامی اعضاء در محل فدراسیون برگزار شد که در این جلسه با توجه به موفقیت های بدست آمده در بازیهای آسیایی گوانگژو چین و ساحلی عمان  تمامی اعضاء ضمن تاکید بررفع معایب فنی تیم های ملی بر استخدام مربیان خارجی و تراز اول این رشته اتفاق نظر داشتند.

در ادامه جلسه خانم شیوایی نایب رئیس فدراسیون و سرپرست تیم ملی در بازیهای گوانگژو چین گزارش کاملی از عملکرد بانوان را به سمع و نظر اعضاء هیئت رئیسه رساند و خواستار به خدمت گیری روانشناس و مربی بدنساز خوب برای تیم ملی بانوان شد که با موافقت حاضرین در جلسه مواجه گردید.

از دیگر مواردی در جلسه دیروز از سوی اعضاء مطرح گردید می توان به موضوعاتی از قبیل تربیت مدرس از سوی فدراسیون و یکسان سازی مبانی فنی در کلاسهای آموزشی سراسر کشور، برگزاری منظم لیگ های آقایان و بانوان تا پایان سال جاری ، انجام پروژه های تحقیقاتی در جهت رشد و توسعه ورزش کبدی ، تهیه و انجام برنامه آنالیز مسابقات کبدی در سطح ملی ، راه اندازی و برگزاری مسابقات رشته کبدی در آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور و کسب کرسی های بین المللی بیشتر از سوی مسئولین و کارشناسان رشته کبدی در فدراسیون آسیایی و جهانی می توان اشاره کرد.

لازم بذکر است که تیمهای ملی کبدی کشورمان موفق به کسب مدال نقره توسط آقایان و برنز توسط بانوان در گوانگژو چین شدند و یک مدال برنز هم تیم آقایان در بازیهای ساحلی آسیا در کشور عمان کسب کردند.

۱۵ دی ۱۳۸۹ ۱۴:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.