بازدید امیدوارکننده از شهر میزبان المپیک زمستانی 2034

بازدید امیدوارکننده از شهر میزبان المپیک زمستانی 2034

سالت لیک سیتی از مقامات ارشد کمیته بین المللی المپیک برای بررسی دقیقتر مکان های بالقوه بازی های المپیک زمستانی 2034 استقبال کرده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از اینساید د گیمز، سالت لیک سیتی، یوتا(آمریکا)، شهر میزبان ترجیحی کمیته بین المللی المپیک برای بازی های المپیک زمستانی 2034 است، اما تصمیم نهایی تا 24 جولای، طی سی و سومین بازی های المپیک گرفته می شود.

انتظار می‌رود که مسئولان IOC یافته‌های کمیسیون میزبان آینده را در ژوئن بررسی کنند و سپس تصمیم بگیرند که آیا رای گیری رسمی از همه اعضا در آن زمان برگزار شود یا خیر. در آخر هفته، چندین مقام IOC از جمله کارل استوس، رئیس کمیسیون میزبانان آینده بازی های المپیک زمستانی، کریستوف دوبی، مدیر اجرایی بازی های المپیک IOC و ژاکلین بارت، مدیر میزبانان آینده بازی های المپیک در سالت لیک سیتی بودند که از چندین مکان پیشنهادی برای دومین بازی های زمستانی به میزبانی یوتا بازدید کرد.

 کمیسیون میزبان آینده IOC در طول سفر چهار روزه خود از سایت های پیشنهادی بازدید کرد. استادیوم رایس-اکلس، پارک المپیک یوتا و مناطق اسکی در پارک سیتی، سرباز هالو در میدوی و اسنوباسین و المپیک اووال یوتا از اماکن مورد بازدید مدیران IOC بود.

کمیسیون مدعو همچنین در یک انجمن اجتماعی شرکت کرد، سوار قطار TRAX شد و با ورزشکاران محلی نیز دیدار و گفتگو کرد.

فریزر بولاک، رئیس کمیته مناقصه یوتا گفت که این کمیسیون به تیم  IOC گفته است که در پیشنهاد خود برای بازی های 2034، مکان های برگزاری را دست کم گرفته است. کارل استوس، رئیس کمیسیون گفت که همه اماکن به خوبی نگهداری می‌شوند و کمیسیون تحت تأثیر قرار گرفته است که کار زیادی برای انجام دادن وجود ندارد.

 

۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۰۹:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.