توصیه پلیس فرانسه به مردم برای عدم ایجاد ترافیک

توصیه پلیس فرانسه به مردم برای عدم ایجاد ترافیک

مقامات فرانسوی از شهروندان خواسته اند برای جلوگیری از هرج و مرج ترافیکی در جریان بازی های المپیک که در پایان ماه جولای در پاریس و سایر مناطق فرانسه آغاز می شود، پیاده روی نمایند، از منزل دورکاری کنند و "دوچرخه سوار شوند".
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  اینساید د گیمز، رئیس منطقه پاریس، والری پکرس، گفت: "از کمی پیاده روی نترسید. برای سلامتی شما مفید است." اگرچه این فرض درست است، اما باعث خشم بسیاری از شهروندانی شده است که از حمل و نقل عمومی بیش از حد شلوغ و مشکل ساز استفاده می کنند. تردیدهایی در مورد نحوه جابجایی تماشاگران در پایتخت توریستی فرانسه مطرح شده است، به خصوص که این بازی ها نخستین رویدادی در تاریخ خواهند بود که ورود خودروها به سالن های المپیک را ممنوع می کند و سیستم حمل و نقل از قبل پیچیده پاریس را پیچیده تر می کند.
با این حال، مقامات قاطعانه اعلام آمادگی کرده اند که تا حدود هفت میلیون نفر را که انتظار می رود برای سی و سومین دوره بازی های المپیک به پایتخت فرانسه برسند، جای دهند. طرحی که توسط IDFM، سازمان حمل و نقل منطقه ای به ریاست والری پکرس تهیه شده است و شامل هزاران اتوبوس شاتل و تقویت اکثر خطوط مترو و حومه شهر با میانگین افزایش 15 درصدی تعداد قطارها در مقایسه با تابستان معمولی اروپایی است.
 به گفته رئیس منطقه، این شبکه می‌تواند به اندازه یک روز کاری معمولی زمستانی، اما با اوج‌گیری ناگهانی، تعداد افراد را در خود جای دهد. برای مثال، در 28 جولای و 2 آگوست بیش از نیم میلیون تماشاگر پیش بینی می شود، اما در برخی خطوط مترو و قطارها، تعداد کاروان ها افزایش می یابد. خط 9 که به ورزشگاه‌های پارک دو پرنس و رولان گاروس خدمات رسانی می‌کند، شاهد افزایش 61 درصدی تعداد قطارها خواهد بود و RER C که اغلب مختل می‌شود، در طول بازی‌های المپیک پاریس 71 درصد افزایش جمعیت خواهد داشت.


۲۷ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.