موفقیت پلیس در مبارزه با جرائم در محدوده برج ایفل

موفقیت پلیس در مبارزه با جرائم در محدوده برج ایفل

رئیس پلیس پاریس گفت:"جرم و جنایت در اطراف برج ایفل و سایر نقاط توریستی در آستانه المپیک اواخر سال جاری به میزان قابل توجهی کاهش یافته است".
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت گاردین، لوران نونز به خبرگزاری فرانسه گفت که استقرار پلیس اضافی به کاهش سرقت ها و حملات در اطراف برج ایفل کمک کرده است.
 او در پای برج ایفل خطاب به خبرگزاری فرانسه گفت: "ما در این منطقه و همچنین در سایر مناطق توریستی پاریس نتایج بسیار خوبی داشته ایم". تعداد جرایم فیزیکی گزارش شده در سه ماهه اول نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 21 مورد کاهش یافته است، در حالی که جرایم اموال گزارش شده شامل سرقت، کلاهبرداری و خرابکاری با 18 درصد کاهش به 170 مورد رسیده است.
نونز تاکید کرد: "ما به حضور پلیس بسیار قوی در این منطقه ادامه خواهیم داد که یکی از اولویت های من برای کل منطقه پاریس است، چراکه این تصویر پاریس است، جایی که سالانه میلیون ها نفر به آن سفر می کنند".آمار سه ماهه جرایم فقط شامل جرایم گزارش شده است، بنابراین تعداد واقعی حوادث احتمالاً بیشتر خواهد بود. پایتخت فرانسه جهت آمادگی برای بازی های المپیک در حال حرکت است و انتظار می رود که حدود 10 میلیون بازدید کننده داشته باشند.


۲۷ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.