برگزاری نخستین نشست کمیسیون زنان کمیته ملی المپیک در سال جاری

برگزاری نخستین نشست کمیسیون زنان کمیته ملی المپیک در سال جاری
نخستین نشست کمیسیون زنان کمیته ملی المپیک در سال جاری با حضور اعضای کمیسیون در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در این نشست دکتر راسخ ابتدا گزارشی از پژوهش خود تحت عنوان "مطالعه تطبیقی عدالت جنسیتی کشورهای در ورزش زنان " ارائه کرد و به کارکرد کشورها پیرامون شاخص های عدالت جنسیتی از سوی IOC در 15 کشور مروری پرداخت و سپس به سوالات اعضاء پاسخ  داد.
دستور دوم جلسه را دکتر میرزایی معاون سازمان شهرداری تهران ارائه کرد که بررسی آیین نامه واگذاری سالن های ورزشی تحت پوشش شهرداری و شاخص های مدنظر جهت تسهیل در روند واگذاری سالن های ورزشی به قهرمانان باشگاه ویژه بانوان قهرمان بود که با طرح سئوالات و پیشنهادات اعضاء مقرر شد تغییرات لازم در شاخص های مطروحه بمنظور ارائه به مراکز تصمیم گیر انجام پذیرد.
ارائه گزارشی از روند برگزاری دوره آموزشی مدیریت و رهبری در ورزش زنان سومین دستور جلسه بود که توسط دکتر مهرانی ارائه شد.
دستور جلسه چهارم بررسی رشته های ورزشی زنان جهت اخذ حمایت بیشتر از سوی مدیریت سولیداریتی مورد توجه اعضاء قرار گرفت و مقرر شد دکتر کاظمی پور رشته های ورزشی که با تلاش در بخش  قهرمانی به سطوح جهانی و المپیک نائل آمده اند را معرفی تا برای تهیه امکانات مناسب برای ورزشکاران قهرمان در مناطق محروم از طریق المپیک سولیداریتی حمایت شوند.
در پایان نشست بمنظور تنظیم تقویم فعالیت های کمیسیون زنان، پیشنهاداتی از سوی کمیسیون ارائه گردید و نظرات تکمیلی اعضاء دریافت و مقررشد در نشست های آتی برنامه های سال 1402 مورد بررسی قرار گیرد.
 
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۲:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.