معرفی برترینهای سومین مرحله مسابقات دارت رنکینگ آزاد کشور

معرفی برترینهای سومین مرحله مسابقات دارت رنکینگ آزاد کشور

سومین مرحله مسابقات دارت رنکینگ آزاد کشور که به مدت دو روز به میزبانی استان سمنان و در شهرستان گرمساربرگزار شد با شناخت دارترهای برتر به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی، این رقابتها در دو بخش آقایان و بانوان و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و با حضور 230 ورزشکار از سراسر کشور در سالن ورزشی جانبازان گرمسار برگزار شد.
در رقابتهای بخش جوانان دختر "ثمین صالح زاده" از تهران به عنوان قهرمانی دست یافت،"زینب زارع" از کرمان دوم شد و "سپیده چوبینه" از فارس و "ملیکا لگزیان" از تهران مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.
در بخش بانوان بزرگسال "ماهور رجبی" از تهران قهرمان شد، "زهرا رجبی" از خراسان جنوبی در جایگاه دوم قرار گرفت و "مهشاد عوض زاده" از سمنان و "زینب ذوالفقاری" از اصفهان بطور مشترک در ردیف سوم قرار گرفتند.
در مسابقات بخش جوانان پسر "امیر علی علیزاده" از استان گیلان و از تیم دارت آرش مال منطقه آزاد انزلی سرود قهرمانی خواند،"امیر علی یزدان پرست" از خراسان شمالی دوم شد و "علی ملکی" از تهران به همراه "محمد عرفان مهرکیش" از یزد بر سکوی سوم مشترک تکیه زدند.
و بالاخره در بخش آقایان بزرگسال "ابوالفضل زارع" از کرمان قهرمانی را از آن خود کرد، "جواد بیات" از خراسان رضوی دوم شد و "مهرداد سیفی" از تهران و "سبحان پورحسین" از ایلام مشترکا سوم شدند.
مراسم اختتامیه و توزیع جوایز این رقابتها با حضور "مهدی سلاطی" سرپرست دبیری فدراسیون انجمنهای ورزشی،"مهدی میرزاییان" مدیر روابط عمومی فدراسیون، "محمدحسین فاضلی" رییس کمیته دارت استان سمنان و مسئول برگزاری این مسابقات،"سلمان احمدیان" رییس کمیته مسابقات انجمن دارت، "ابوالفضل دهقانپور" و "محمدرضا ناظریه" اعضای کمیته فنی انجمن دارت کشور، "ایرج غلامیان" رییس کمیته تشریفات و پشتیبانی انجمن، "حمیدرضا مهر کیش" رییس کمیته دارت استان یزد، "بهمن اسفندیاری" رییس کمیته دارت استان البرز، "اسماعیل عاشوری" رییس کمیته دارت استان گیلان، "بابک آقایی" مسئول کمیته انفورماتیک انجمن و"محمد میرزا زاده" مسئول تصویربرداری انجمن برگزار شد.

۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۴:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.