نشست مرکز نظارت بر تیم های ملی با فدراسیون وزنه برداری

نشست مرکز نظارت بر تیم های ملی با فدراسیون وزنه برداری

نشست مشترک نمایندگان فدراسیون وزنه برداری و مرکز نظارت بر تیم های ملی با هدف ارزیابی وضعیت ملی پوشان این رشته ورزشی برای حضور در بازی های آسیایی هانگژو در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ابتدای این نشست  محسن بیرانوند سرپرست مرکز نظارت بر تیم های ملی از وزنه برداری به عنوان دومین رشته پرافتخار و مدال آور کشور یاد کرد و افزود: ما در تلاش هستیم تا با حمایت همه جانبه از وزنه برداران منتخب و ملی پوش، شرایط را برای کسب افتخار آنها در بازی های آسیایی هانگژو و مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس فراهم کنیم.
وی گفت: با توجه به نتایج تست های آمادگی جسمانی وزنه برداران و بررسی رکوردهای برترین وزنه برداران کشور در دیدارهای تدارکاتی و برون مرزی، تلاش ما در اعزام حداکثر نفرات این رشته به هانگژوست تا با کسب آمادگی بیشتر بتوانند در مسابقات پیش رو سهمیه المپیک را کسب کرده و با تمام توان در المپیک حضور یابند.
بیرانوند در پایان تاکید کرد: نگاه ما به وزنه برداران دختر نیز قطعا حمایتی است و نیم نگاهی نیز به کسب مدال در این بخش خواهیم داشت.
درادامه نشست سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به حضور ملی پوشان وزنه برداری در بیش از  10 تورنمنت مهم بین المللی در سال جاری برای کسب سهمیه المپیک افزود: زمانی می توان موفقیت وزنه برداران ما در بازی های آسیایی هانگژو را تضمین کرد که حداقل هشتاد درصد اعتبارات در نظر گرفته شده برای فدراسیون ما در سه ماهه اول امسال پرداخت شود.
وی تاکید کرد: برای کسب مدال و افتخاردر رویداداهای آسیایی و جهانی  باید شرایط برای ملی پوشان فراهم باشد و ورزشکار دغدغه ای درخصوص مسائل مالی، امکانات و تدارکات نداشته باشد.
نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری در ادامه نشست ضمن ارائه گزارشی از شرایط ملی پوشان به اهمیت برگزاری هرچه زودتر اردوها اشاره کرد  و گفت: در چهار وزن بالا امید داریم دربازی های آسیایی هانگژو برای کاروان کشورمان افتخارآفرینی کنند و در بخش بانوان نیز نگاه مسئولان ورزش حمایتی است و در یک یا دو وزن به کسب نتایج خوب امیدواریم.
این نشست با حضور محسن بیرانوند سرپرست مرکز نظارت بر تیم های ملی، ناهید کریمی، محمد تابع، مرتضی کوهی و مسعود موسوی و سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون و نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری برگزار شد.

۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۸:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.