بازیهای کشورهای اسلامی-قونیه؛ رضوانی: از عملکرد شناگران ایران در روز نخست رضایت دارم / آینده شنای ایران درخشان است

بازیهای کشورهای اسلامی-قونیه؛ رضوانی: از عملکرد شناگران ایران در روز نخست رضایت دارم / آینده شنای ایران درخشان است
رئیس فدراسیون شنا با ابراز رضایت از عملکرد شناگران ایران در روز نخست مسابقات شنای بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی بر آینده درخشان شنای ایران تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا در مورد عملکرد شناگران ایران در روز نخست مسابقات شنای بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار کرد: روز اول مسابقات برای شنا ایران به خوبی سپری شد و شاهد رکوردشکنی‌های ملی‌پوشان ایران بودیم.

وی افزود: به خانواده شنای ایران برای کسب دو حد نصاب جدید را تبریک می‌گویم. رکورد خوبی در ماده ۴ در ۱۰۰ آزاد تیمی زدیم که باورکردنی نبود و حتی یکی از شناگران ما زمان زیر ۵۰ ثانیه را ثبت کرد.‌ همچنین در ۲۰۰ متر کرال پشت نیز رکورد خوبی به دست آوردیم و موفق به ارتقای رکورد ملی شدیم.

رئیس فدراسیون شنا با تاکید بر آینده درخشان شنای ایران گفت: کارشناسان رشته شنا تأیید می‌کنند آینده درخشانی در انتظار شنای ایران است و اگر این جوانان با استعداد و آینده‌دار حمایت شوند در آینده اتفاقات خوبی برای این رشته رخ خواهد داد.

وی افزود: امروز شاهد بودیم که در ماده ۴ در ۱۰۰ متر آزاد تیمی فقط با چند صدم ثانیه مدال نقره را از دست دادیم. البته هیج چیزی از شایستگی‌های ملی‌پوشان ایران کم نمی‌شود و رسیدن به مدال برنز هم برای ما بسیار ارزشمند است.

 
۲۳ اَمرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.