بازیهای کشورهای اسلامی-قونیه؛ کسب یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز دیگر برای پاراتیراندازی با کمان/ پایان کار ایران با ۱۳ مدال

بازیهای کشورهای اسلامی-قونیه؛ کسب یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز دیگر برای پاراتیراندازی با کمان/ پایان کار ایران با ۱۳ مدال
در روز پایانی مسابقات پاراتیراندازی با کمان بازی های همبستگی کشورهای اسلامی قونیه، کمانداران کشورمان ۴مدال دیگر کسب کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در روز پایانی مسابقات پاراتیراندازی با کمان، کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند و صاحب ۴ مدال دیگر شدند. کمانداران کشورمان در نهایت با ۵ مدال طلا ۵ نقره و ۳ برنز به کار خود پایان دادند.
 
ریکرو آقایان:
 
اصغر زارعی‌نژاد پس از استراحت در دور نخست، در یک چهارم نهایی مقابل حریفی از ترکیه 6 بر 4 به پیروزی رسید. وی در نیمه‌نهایی با نتیجه 7 بر 3 مقابل محمدرضا عرب عامری از ایران شکست خورد و برای کسب مدال برنز به مصاف نماینده ترکیه رفت و با نتیجه ۷ بر یک به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.
 
محمدرضا عرب عامری در یک چهارم نهایی مقابل حریفی از ترکیه 7 بر 3 به پیروزی رسید. وی در نیمه‌نهایی با نتیجه 7 بر 3 مقابل اصغر زارعی‌نژاد از ایران به برتری رسید و برای کسب مدال طلا به مصاف غلامرضا رحیمی از ایران رفت و با نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی رسید و طلایی شد.
 
غلامرضا رحیمی در یک چهارم نهایی مقابل حریفی از آذربایجان 6 بر 2 به پیروزی رسید. وی در نیمه‌نهایی با نتیجه 6 بر 5 مقابل کمانداری از ترکیه به برتری رسید و روز شنبه برای کسب مدال طلا به مصاف محمدرضا عرب عامری از ایران  رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد و نقره‌ای شد.
 
ریکرو بانوان:
 
سمیه رحیمی نمایند کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه 6 بر صفر مقابل حریفی از ترکیه به پیروزی رشید و فینالیست شد. وی در دیدار فینال روز شنبه به مصاف کمانداری از ترکیه رفت و با نتیجه ۷ بر یک شکست خورد و به مدال نقره رسید.
۲۲ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۸:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.