‎اولین جلسه هماهنگی پروژه توسعه مربیگری روئینگ بانوان المپیک سولیداریتی

‎اولین جلسه هماهنگی پروژه توسعه مربیگری روئینگ بانوان المپیک سولیداریتی
‎اولین جلسه هماهنگی پروژه توسعه مربیگری روئینگ بانوان المپیک سولیداریتی با حضور نمایندگان فدراسیون قایقرانی سرکارخانم ها کتایون اشرف، نایب رئیس فدراسیون و سولماز عباسی آزاد مربی تیم ملی روئینگ بانوان در محل واحد همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ ‎این پروژه که از اردیبهشت 1401 آغاز به گردیده و تا دی ماه 1402 نیز ادامه خواهد شد بر توانمندسازی مربیان زن و جذب ورزشکاران نخبه تأکید دارد و در سه بخش اجرایی استعدادیابی، آموزش مربیان و رقابت های منطقه ای روئینگ برنامه ریزی شده است. ‎

پروژه مذکور با پیشنهاد از سوی ریاست فدراسیون قایقرانی، جناب آقای دکتر علیرضا سهرابیان و با موافقت ریاست کمیته ملی المپیک جناب آقای دکتر سیدرضا صالحی امیری به بخش المپیک سولیداریتی کمیته بین المللی المپیک ارسال و موفق به دریافت حمایت از سوی IOC گردید. ‎مقرر است فاز اول این پروژه که از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز گردیده است با حضور 9 مربی از 8 استان کشور و تعدادی از مربیان و ورزشکاران پناهجو مقیم ایران در کمپ آموزشی-تمرینی از تاریخ 15 لغایت 20 شهریور ماه به مدت 6 روز همزمان با مسابقات کاپ آسیایی روئینگ در تهران ادامه یابد. ‎گفتنی است خانم سولماز عباسی آزاد دارای مدرک دوره آکادمی رهبری ورزش زنان WSLA از دانشگاه انگلستان، در کنار نایب رئیس فدراسیون سرکار خانم کتایون اشرف، هدایت پروژه را بر عهده دارند.

۱۹ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۸:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.