مراسم تجلیل از تیراندازان مدال آور رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲باکو با حضور رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد

مراسم تجلیل از تیراندازان مدال آور رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲باکو با حضور رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد
مراسم تجلیل از تیراندازان مدال اور جام جهانی ۲۰۲۲ باکو با حضور دکتر صالحی امیری ، مسئولان فدراسیون و قهرمانان در محل فدراسیون برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ این مراسم با حضور دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک ، مرتضی قربانی رییس فدراسیون تیراندازی ، امیر جمشید فولادی رییس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح ، پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی ، اعضای هیات رییسه فدراسیون و جمعی از ملی پوشان و قهرمانان این رشته در محل فدراسیون تیراندازی برگزار شد . 
دکتر صالحی امیری در این مراسم با تجلیل از مقام شامخ شهید و شهدا  افزود : ماامروز بر سر سفره شهدا نشسته ایم ، ‌مبادا روزی فکر کنیم‌که ما هستیم و لا غیر  . این سالن و مراسم امروز  بدلیل حضور مادر و پدر شهید میردوستی مزین شده است . 
صالحی با اشاره به اینکه غیرت و شجاعت و شرافت همه مردم ایران از شهدا است افزود :  شهدا حلقه واسطه ای هستند برای تعالی جامعه و ما وظیفه داریم در هر مراسمی به عنوان باور درونی از شهدا تجلیل کنیم . 
رییس کمیته ملی المپیک ادامه داد : تیراندازی مسیری رو آغاز کرده که راه روشنی دارد و همه باید حمایت کنیم تا این جهش به قله متعالی برسد .
وی با اطمینان از حصول این موفقیت افزود : این اتفاق حاصل خواهد شد و با شناختی که از مجموعه فدراسیون دارم ، به زودی این فدراسیون جزو سه فدراسیون برتر کشور  قرار خواهد گرفت  . 
صالحی امیری با تاکید بر این موضوع که ما یک پیام روشن برای تیراندازی داریم و آن این است که در مسیری که انتخاب کرده  همه دستگاههای ورزشی کشور هم کمیته و هم وزارت و هم نیروهای مسلح و …  کنار این رشته و مجموعه فدراسیون و قهرمانان آن هستند، پیام ما روشن است . 
رییس کمیته ملی المپیک در ادامه اظهار داشت : از توکیو ما شهد تیراندازی رو چشیدیم ، باکو بکی از ایستگاههای موفقیت بود و این ایستگاهها ادامه خواهد داشت . ما همیشه در جلسات و تصمیم گیریها ،تیراندازی را به عنوان یک اولویت  در نظر گرفته ایم .  
صالحی امیری در بخش دیگر ی از صحبت هایش اظهار داشت : توصیه می کنم ‌قدردان پیشکسوت ها باشید آنها درختان تنومند ورزش شما هستند که اگر حرمت و احترام‌نکنید ریشه های شما می خشکند . 
وی ادامه داد : من باور دارم که حمایت ما از دختران ورزشکار باید بیشتر باشد و بنابراین باید یک دوره ۱۰ ساله این بخش مغفول مانده رو تقویت کنیم، علاوه بر آن حضور بانوان ما در میادین بین المللی به وجهه ایران کمک می کند .
صالحی در پایان از کلیه اعضای کادر فنی ، ورزشکاران و‌مسئولین فدراسیون تشکر و قدردانی کرد .
در ادامه این مراسم سردار قربانی رییس فدراسیون تیراندازی ضمن قدردانی از حضور دکتر صالحی امیری اظهار داشت : با توجه به مشکلات مالی پیش آمده در فدراسیون ، شرایط تمرین و حضور ملی پوشان در میادین بین المللی را فراهم کردیم .با حمایت کمیته ملی المپیک ملی پوشان را به رقابت های برزیل اعزام کردیم که خوشبختانه نتایج خوبی هم برای جمهوری اسلامی کسب کردیم . در مسابقات باکو هم مدال طلا کسب کردیم که افتخار بزرگی بود . 
وی با اشاره به سیاستهای فدراسیون که از خرد جمعی بهره می برد افزود: تصمیم‌گیری ها در کمیته های مختلف فدراسیون گرفته می شود و قائم به فرد نیست . در حال حاضر ۵۱ ملی پوش در اردوی تیم ملی جوانان ، نوجوانان و بزرگسالان داریم . 
قربانی ادامه داد : بعد از کشتی و فوتبال ما بیشترین هزینه را کردیم که حمایت های بسیاری از سوی کمیته ملی المپیک دریافت کردیم که قابل تقدیر و تشکر است . 
رییس فدراسیون با اشاره به ضرورت پرداخت حقوق برای ملی پوشان اظهار داشت که با نظر مثبت وزارت با توجه به آیین نامه مالی و مالیاتی حقوق ملی پوشان از ماه بعد پرداخت خواهد شد .
در پایان مراسم از هانیه رستمیان ، جواد فروغی ، رسول عفتی و سجاد پورحسینی  مدال آوران رقابت های قهرمانی جهان در باکو با حضور دکتر صالحی امیری تقدیر شد . 
 
۳ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.