پیام رئیس IOC در آستانه سال میلادی جدید:توماس باخ: " بازی های المپیک باید فراتر از همه اختلافات سیاسی باشد"

پیام رئیس IOC در آستانه سال میلادی جدید:توماس باخ: " بازی های المپیک باید فراتر از همه اختلافات سیاسی باشد"
توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک با تکرار مواضع خود مبنی بر حضور بازی های المپیک و IOC فراتر از مناقشات سیاسی؛ تاکید کرد که بازی های المپیک زمستانی 2022 پکن "ایمن و امن" خواهد بود.
 
 
به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  IOC، توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک در پیام آغاز سال نو میلادی 2022 گفت: "- 2021 چه سالی بود. در پایان این سال المپیک، می‌توانیم با افتخار به گذشته نگاه کنیم، زیرا با توجه به بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، می‌توان گفت: ما موفق به انجام آن شدیم و این کار را با هم انجام دادیم، در یک همبستگی عالی انجام دادیم و این کار را برای ورزشکاران انجام دادیم. همه ما می‌توانیم بابت استقبال بی‌نظیر ورزشکاران، قدردانی عظیم آنها از این واقعیت که بازی‌ها می‌توانند برگزار شوند - و اینکه به روشی امن برگزار شوند، بسیار خوشحال باشیم. تمام جهان از همه اقشار جامعه به این بازی های المپیک پاسخ قاطع دادند.
اما اکنون تمرکز ما بر روی پکن 2022 است. ما مشتاقانه منتظر بازی های المپیک زمستانی موفق پکن 2022 هستیم و بر اساس تجربه خود اطمینان زیادی داریم که بازی های المپیک زمستانی ایمن و مطمئن را برای همه برگزار خواهیم کرد. قطعنامه آتش بس المپیک نماد دیگری است که نشان می دهد ما فقط می توانیم ماموریت خود را برای متحد کردن جهان انجام دهیم، در صورتی که همه احترام بگذارند و بازی های المپیک باید فراتر از همه اختلافات سیاسی باشد".
وی با اشاره به آنچه در سال 2021 برای جهان ورزش رخ داد خاطرنشان ساخت: "از همه این جهات، سال 2022 فرصتی عالی برای جامعه المپیک ما خواهد بود؛ فرصتی عالی برای تقویت نقش ورزش در جامعه و کمک به ساختن جهانی بهتر پس از همه گیری. سال 2022 فرصتی برای ما خواهد بود تا شعار جدید المپیک خود را زنده کنیم: سریعتر برویم، هدف گذاری بالاتری داشته باشیم، با ایستادن در کنار هم قوی تر شویم - در همبستگی". 
 
۱۲ دی ۱۴۰۰ ۱۳:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.