رئیس جدید گایسف انتخاب شد

رئیس جدید گایسف انتخاب شد
ایوو فریانی به عنوان رئیس انجمن جهانی فدراسیون های ورزشی بین المللی GAISFبرای یک دوره دو ساله در مجمع عمومی مجازی این سازمان انتخاب شد.
 
 
به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از به دور حلقه ها، فریانی پس از پایان دوره ریاست رافائله چیولی ایتالیایی ، جانشین وی می شود. چیولی پس از برگزاری انتخابات گفت: " بسیار مفتخرم که به عنوان رئیس GAISF انتخاب شدم. همه‌گیری کووید19 واقعاً نشان داده است که چگونه ورزش یک نیرو به سوی خوبی هاست. بنابراین مفتخرم که این فرصت را دارم تا با جامعه جهانی ورزش برای ارتقای قدرت ورزش و دستیابی به هدف مشترکمان برای جهانی بهتر از طریق ورزش کار کنم. من بسیار مشتاقانه منتظر هستم تا تجربه ورزشی خود را برای خدمت به همه اعضای گایسف، اعضای وابسته و ناظران ارائه دهم و در دو سال آینده از آنها حمایت کنم". 
ریاست گایسف چرخشی است و هر یک از ذینفعان این سازمان با مأموریت های دو ساله رهبری این بدنه حاکمیتی ورزش را بر عهده دارند. فریانی نقش نماینده اتحادیه بین المللی فدراسیون های بین المللی ورزش های المپیک زمستانی (AIOWF) را بر عهده می گیرد. او در سال 2023 جانشین نماینده ای از اتحاد اعضای مستقل رسمی ورزش Alliance of Independent Recognized Members of Sport خواهد شد. گایسف پس از انتخاب رئیس جدید خود اعلام کرد که فریانی تجربه زیادی در مدیریت ورزش دارد و از سال 2020 به عنوان رئیس AIOWF و از سال 2010 به عنوان رئیس فدراسیون بین المللی باب اسلی Bobsleigh و اسکلتون Skeleton خدمت کرده است.
 
۲۲ آبان ۱۴۰۰ ۱۲:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.