ملاقات فرماندار توکیو با رئیس دومیدانی جهانی

ملاقات فرماندار توکیو با رئیس دومیدانی جهانی
فرماندار توکیو ، یوریکو کوئیکه و رئیس فدراسیون جهانی دو و میدانی سباستین کو ، پس از یک مسابقه آزمایشی ماراتن برای بازیهای ماراتن المپیک در ساپورو ، در مورد اقدامات مقابله ای با کویید19 پیش از بازیهای المپیک 2020 توکیو دیدار و گفتگو کردند.
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  آسوشیتدپرس؛ کویکه با تأکید بر اهمیت رویدادهای آزمایشی برای اجرای موفقیت آمیز اقدامات مقابله ای با کرونا ، بر ضرورت انجام این اقدامات در مسیر اطمینان از ایمنی شهروندان و پرسنل در المپیک تأکید کرد. سباستین کو اظهار اطمینان کرد که توکیو 2020 آماده است تا مسابقات را در سطح "عالی" در این بازی ها برگزار کند و از تعامل مثبت برگزار کنندگان المپیک و تیم فدراسیون دو و میدانی جهانی تقدیر کرد. کو در مورد پروتکل های موفق که در طول مسابقه اجرا شد و نیز در خصوص ضرورت میراث ورزشی بعد از المپیک با کویکه تبادل نظر کرد.
روز چهارشنبه (5 مه) ، یک مسابقه نیمه ماراتن در ساپورو در مسیر المپیک توکیو 2020 برگزار شد که در آن ورزشکارانی از خارج از کشور و همچنین دوندگان ژاپنی حضور داشتند. این رویداد بخشی از جشنواره ماراتن هوکایدو-ساپورو 2021 بود که به دلیل ادامه بحران کرونا برای عموم مردم قابل تماشا نبود. رئیش فدراسیون جهانی دومیدانی ضمن حضور در این رویداد ، گفت این مسابقات آزمایشی برای موفقیت در بازی ها "کاملاً مهم" است.
 
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۳:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.