بازدید رئیس فدراسیون اسکی از تمرینات دختران ملی‌پوش اسکی ایران

بازدید رئیس فدراسیون اسکی از تمرینات دختران ملی‌پوش اسکی ایران
رئیس فدراسیون اسکی از تمرینات دختران ملی‌پوش حاضر در اردوی تدارکاتی بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون اسکی، سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون صبح روز اول شهریورماه با حضور در آکادمی ملی المپیک از تمرینات دختران ملی‌پوش اسکی آلپاین و صحرانوردی ایران بازدید به عمل آورد.
در این بازدید رئیس فدراسیون اسکی با اشاره به تلاش‌های ملی‌پوشان حاضر در این اردو خاطر نشان کرد: فدراسیون اسکی با تمام توان از ملی پوشان اسکی ایران حمایت می‌کند و امیدوارم در مسیر آماده سازی، با بهترین آمادگی برای مسابقات فصل پیش آماده شویم.
افتخاری افزود: با توجه به در پیش بودن بازیهای المپیک زمستانی و نیز مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی آسیا، قطعا کار دشواری در فصل اسکی در پیش داریم و ملی پوشان باید به شرایط مناسب آمادگی دست پیدا کنند.
همچنین سمیرا زرگری سرمربی تیم ملی اسکی ایران ضمن ارائه توضیخاتی درباره آخرین روند تمرینات ملی پوشان، از انگیره بالای شاگردانش خبر داد و گفت: دختران حاضر در اردوی تیم ملی با انگیزه بسیار زیادی تمرینات خود را دنبال می‌کنند و امید بسیاری به آنها برای رسیدن به نتایج خوب در فصل پیش رو دارم.
او افزود: از حمایت‌های فدراسیون اسکی در مسیر آماده‌سازی ملی‌پوشان اسکی ایران تشکر می‌کنم. سه دختر حاضر در اردوی تیم ملی با تمام توان تمرینات خود را دنبال می‌کنند و برای رسیدن به بهترین نتیجه تلاش می‌کنند.
فاطمه کیادربندسری نایب رئیس بانوان فدراسیون اسکی نیز در این بازدید در مورد آخرین روند تمرینات ملی‌پوشان اسکی آلپاین و صحرانوردی ایران توضیحاتی را ارائه کرد و از تمرینات پرنشاط و شاداب این ملی‌پوشان خبر داد.
فروغ عباسی و صدف ساوه‌شمشکی در رشته اسکی آلپاین،‌ سمانه بیرامی‌باهر در رشته اسکی صحرانوردی سه ملی‌پوش حاضر در اردوی تیم ملی در آکادمی ملی المپیک هستند.

۱ شهریور ۱۳۹۶ ۱۵:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.