ابراز نگرانی مقام المپیکی بریتانیا درخصوص افتتاحیه پاریس 2024

ابراز نگرانی مقام المپیکی بریتانیا درخصوص افتتاحیه پاریس 2024

پس از آن که امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، گفت که در صورت تهدید امنیتی ممکن است رویداد افتتاحیه به استادیوم منتقل شود، اندی آنسون، مدیر اجرایی انجمن المپیک بریتانیا، درباره مراسم افتتاحیه بازی‌های پاریس 2024 در حاشیه رودخانه سن ابراز "نگرانی" کرده است.
به گزارش فرانس 24؛ مکرون در سخنرانی خود برای اولین بار گفت که به جای اینکه تیم‌ها با کشتی‌ها در رودخانه سن حرکت کنند، مراسم می‌تواند "به ساختمان تروکادرو در آن سوی رودخانه از برج ایفل محدود شود یا حتی به استادیوم فرانسه منتقل شود".
برگزارکنندگان پاریس مراسمی را طراحی کرده اند که در تاریخ المپیک بی سابقه است و سنت افتتاح بازی ها در استادیوم اصلی را زیر پا گذاشته است. بر اساس برنامه‌های فعلی، حداکثر ده هزار ورزشکار در امتداد شش کیلومتری رود سن در حدود 160 بارج قبل از جمع شدن در تروکادرو برای مراسم حرکت خواهند کرد. در حالی که در حال حاضر جنگ در اوکراین و غزه بیداد می کند، نگرانی هایی مطرح شده است که این مراسم می تواند ورزشکاران را به طور بالقوه در برابر حمله آسیب پذیر کند. آنسون در مصاحبه ای به مناسبت 100 روز تا مراسم افتتاحیه در 26 جولای ، به اسکای نیوز گفت: " کاملاً نگران هستم. این یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید از منظر ریسک مدیریت کنیم. اگر به آن فکر نکنیم ساده لوح خواهیم بود. اولویت شماره یک ما ایمنی همه ورزشکاران، اطرافیان و هواداران ما است."


۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.