راه اندازی بازی موبایلی توسط IOC پیش از پاریس 2024

راه اندازی بازی موبایلی توسط IOC پیش از پاریس 2024

کمیته بین المللی المپیک و nWay راه اندازی بازی موبایل رسمی بازی های المپیک 2024 پاریس تحت عنوان  Olympics Go Paris 2024 را اعلام کرده اند. این بازی نوآورانه یک عنوان ترکیبی ورزشی و شبیه‌سازی است که عناصر شهرسازی را با رویدادهای ورزشی بازی‌ها ترکیب می‌کند تا یک تجربه بازی المپیک واقعاً منحصر به فرد ایجاد نماید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از اینساید د گیمز، بازیکنان می توانند در چندین رویداد المپیکی هیجان انگیز به سبک آرکید، از جمله بریکینگ، شمشیربازی، تیراندازی با کمان، گلف و شنا تحرک داشته باشند، زیرا شهر رویایی خود را در اطراف مکان های المپیک با مکان های دیدنی نمادین می سازند. هر پیروزی گزینه های ارتقای جدیدی را باز می کند.
این بازی که در ۱۱ ژوئن در iOS، اندروید و رایانه شخصی عرضه می‌شود، نقشی کلیدی در جذب طرفداران در سراسر جهان ایفا می‌کند، زیرا مراحل ساخت پاریس ۲۰۲۴ ادامه دارد و منتهی به برگزاری مراسم افتتاحیه در ۲۶ جولای می‌شود. الیزابت آلامان، معاون مدیر عامل تلویزیون و خدمات بازاریابی IOC گفت: "Olympics™ Go! Paris 2024 روح المپیک و جذابیت جهانی بازی های المپیک 2024 پاریس را تجسم می بخشد."
از طریق ادغام ورزش‌های المپیک نمادین و معرفی ورزش‌های نوآورانه مانند بریکینگ، این بازی نشان دهنده تعهد المپیک به ترویج تنوع و مدرنیته و در عین حال الهام بخش برتری و رفاقت در میان شرکت‌کنندگان است. Olympics Go Paris2024 روح بازی ها را به تصویر می کشد و آن را برای بازیکنان در سراسر جهان به ارمغان می آورد."

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.