دکتر هاشمی: مجمع سالیانه کمیته 12 شهریور ماه برگزار می شود

دکتر هاشمی: مجمع  سالیانه کمیته 12 شهریور ماه برگزار می شود
بیستمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح روز گذشته با ریاست محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک و حضور اعضاء در محل کمیته برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دکتر سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص مصوبات بیستمین نشست هیات اجرایی اظهار کرد: پیش از این مقرر کرده بودیم تا  قبل از بازی‌های آسیایی،مجمع کمیته ملی المپیک برگزار شود که امروز چهار دستور جلسه در همین مورد  اضافه شد و 5 خبره ورزشی، نماینده باشگاه‌ها و... باید انتخاب می‌شدند؛ اما از آنجاییکه حسابرسی  سال 1401 تمام نشده است برگزاری مجمع عمومی از تیرماه سالجاری به 12 شهریور ماه موکول شد.
وی در خصوص بودجه گفت: اعتبارات سال ١٤٠٢ چهار ردیف دارد. ٤٥٠ میلیارد تومان در ردیف اصلی کمک دولت را داریم. برای بازی‌های آسیایی با رایزنی‌های انجام شده توانستیم عدد ٢٠٠ میلیارد تومان را به ٣٠٠ میلیارد تومان افزایش دهیم، در ردیف عمرانی با پیگیری‌ها ی انجام شده ٤٠ میلیارد تومان بودجه مصوب شد و ١٣٠ میلیارد تومان  هم برای کمپ شماره 2 تعیین شد.
هاشمی تصریح کرد:  مجموع تمامی این ارقام رقمی معادل ٩٢٠ میلیارد تومان می‌شود اما سازمان برنامه و بودجه هنوز بودجه عمرانی را ابلاغ نکرده است. بنابراین تا به امروز بودجه‌ای معادل کمی کمتر از ٨٠٠ میلیارد تومان به ما ابلاغ شده است.
وی  در مورد سازمان جهانی المپین ها گفت: از دوماه گذشته طی مکاتباتی تلاش کردیم ایران به سازمان جهانی المپین ها اضافه شود. این سازمان زیر مجموعه IOC نیست اما مورد تایید آن می باشد در واقع این سازمان جهانی  از المپین ها حمایت می کند  و به همین منظور در مراسم بزرگ و مفصلی که برای جهان پهلوان تختی با حضور المپین ها در پنجم شهریورماه  تدارک دیده ایم نماینده این سازمان نیز  دعوت شده اندو در این مراسم  ما نیزبه آن سازمان ملحق خواهیم شد.

در ادامه سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی هانگژو اعلام کرد: به پیشنهاد رئیس کمیته ملی المپیک و پس از تصویب اعضای هیئت اجرایی،  جواد فروغی ( تیراندازی )و ناهید کیانی (تکواندو) بعنوان پرچمداران کاروان اعزامی ایران به نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو 2022 انتخاب شدند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک تصریح کرد: از دیگر مصوبات نشست امروز هیات اجرایی انتخاب افراد و نفرات حاضر در مجمع سالیانه کمیته بود که در  نشست بعدی هیات اجرایی در این باره تصمیم گیری خواهد شد و در نشست امروز هیچ  اسمی مطرح نشد و فقط  در خصوص کلیات بحث شد. در جلسه آینده نشست هیات اجرایی نماینده ورزشکاران از طریق کمیسیون، خبرگان  ورزشی به پیشنهاد رئیس و برای انتخاب نماینده باشگاه داران و مربیان هم رای گیری خواهد شد.

 

 

۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ۰۷:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.