یکصد روز تا هانگژو 2022 با فروزش مشعل بازی های آسیایی

یکصد روز تا هانگژو 2022 با فروزش مشعل بازی های آسیایی

روح المپیک هنگام مراسم فروزش مشعل نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی در ابنیه باستان‌شناسی شهر لیانگژو، در هانگژو، محل برگزاری بزرگترین رویداد قاره کهن روشن بود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت شورای المپیک آسیا، در مراسمی آرام و متحرک، در حالی که برگزارکنندگان شمارش معکوس 100 روزه تا افتتاحیه بازی‌های آسیایی هانگژو را جشن می‌گرفتند، شعله‌ای از پرتوهای خورشید روشن شد.
مراسم برافروختن شعله مسیر رو به جلوی مشعل را نشان داد، که در امتداد دریاچه غربی - معروف ترین نقطه دیدنی گردشگری هانگژو - در روز جمعه، 8 سپتامبر آغاز می شود و در 11 شهر در استان ژیجیانگ ادامه می یابد. مراسم حمل تا 20 سپتامبر ادامه خواهد داشت، تا زمانی که نمایندگان کمیته های ملی المپیک در سراسر آسیا به نوبت مشعل را به طول 50 متر و به نشانه اتحاد و همبستگی حمل خواهند کرد.
 کمپین پخش آنلاین مشعل‌دار دیجیتال بازی‌های آسیایی نیز در هانگژو هوشمند 2022 راه‌اندازی شد. حامیان بازی‌های آسیایی می‌توانند «بازی‌های آسیایی» را در Alipay جستجو کنند و با دسترسی به «هنگژو هوشمند 2022» به «مشعل‌دار دیجیتال بازی‌های آسیایی» تبدیل شوند. از این طریق، شرکت‌کنندگان به گسترش مشعل بازی‌های آسیایی هانگژو در سراسر آسیا در دنیای دیجیتال کمک می‌کنند و برای نخستین بار در تاریخ بازی‌های آسیایی در مراسم نورپردازی دیجیتالی خلاقانه در مراسم افتتاحیه شرکت خواهند داشت. فارغ از این موضوع، شرکت کنندگان فرصتی برای حصول بلیت بازی های آسیایی و همچنین هدایایی با موضوع بازی های آسیایی خواهند داشت.

۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.