صعود نماینده ایران به جمع ۴ تیم پایانی فیوچرز

صعود نماینده ایران به جمع ۴ تیم پایانی فیوچرز
نماینده تنیس ایران به همراه تنیسور ترکیه به مرحله نیمه‌نهایی تور جهانی تنیس راه یافت .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون تنیس، در ادامه برگزاری رقابت های تور جهانی تنیس که در زمین های تنیس باشگاه انقلاب تهران در حال پیگیری است، تنیسورها در دو بخش انفرادی و دونفره با هم مسابقه دادند که در بخش دونفره این مسابقات تیم های حاضر برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی به مصاف رقبای خود رفتند که در پایان تیم سامیار الیاسی از ایران به‌ همراه کورای از ترکیه با نتیجه ۳-۶ و ۷-۶ و ۳-۱۰ از سد تیم هند عبور کرد و به همراه تیم هایی از کشورهای هند، ترکیه و زوج روسیه و قزاقستان به جمع ۴ تیم برتر راه یافتند.
.در مرحله نیمه نهایی این مسابقات سامیار الیاسی از ایران به همراه کورای از ترکیه به مصاف نمایندگان هند می روند و در صورت پیروزی جواز حضور در فینال را بدست می آوردند.
در بخش انفرادی نیز "بکلی" از آفریقای جنوبی ، ایگور آگاوانوف از روسیه ، دنیز کلاک از روسیه ، لوملکین از قزاقستان ، پنافورتی از ایتالیا ، برویل از فرانسه بوتولیجا از صربستان و اریک اناتونیان‌ از روسیه به جمع ۸ نفر برتر انفرادی راه یافتند.
.هفته دوم مسابقات ۱۵ هزار دلاری تور جهانی تنیس مردان از ۲۱ خرداد در زمین های تنیس باشگاه انقلاب آغاز و ۲۸ خرداد ماه با معرفی نفرات برتر به پایان می رسد.
گفتنی است سرداوری هفته دوم این مسابقات بر عهده سامان حسنی سرداور نشان نقره کشورمان است و شاهرخ کشاورز مدیریت رقابت ها را بر عهده دارد.
۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.