ادامه دور سوم نشست های تخصصی با کادر فنی تیم های ملی دواطلب اعزام به هانگژو

ادامه دور سوم نشست های تخصصی با کادر فنی تیم های ملی دواطلب اعزام به هانگژو
دور سوم نشست های تخصصی با تیم های ملی داوطلب اعزام به بازیهای آسیایی هانگژوبا حضور مسئولان کمیته ملی المپیک،مرکز نظارت برتیم های ملی و آکادمی و مسئولان و مربیان رشته های مختلف که مسابقات بین المللی از ابتدای سال شرکت کرده اند ،در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در نخستین نشست مسئولان مرکز نظارت ، افشین فرزام سرمربی تیم ملی و کتایون اشرف نایب رییس فدراسیون قایقرانی  حضور داشتند که درخصوص نتایج کسب شده تیم ملی درروسیه  ، برنامه های آتی و وضعیت آمادگی این ملی پوشان برای حضور در بازی های آسیایی هانگژو به بحث و بررسی پرداختند.
در ابتدا ، افشین فرزام سرمربی تیم ملی با بیان شرایط موجود تیم ملی و فاصله این تیم تا رسیدن به قدرتهای جهانی در قایقرانی ، افزود : ما با 70 تا 80 درصد آمادگی در  در این مسابقات شرکت کردیم این در حالی است که دریاچه آزادی پاسخ گوی نیازهای ملی پوشان نیست و برای تمرین در شرایط مشابه مسابقات نیازمند برگزاری اردویی با شرایط مشابه مسابقات هستیم . 
در ادامه کتایون اشرف نائب رئیس فدراسیون با اشاره به رقبای اصلی در رشته های اسلالوم و کانو افزود : ما برای رقابت با این قدرت ها نیازمند برگزاری اردوهای برون مرزی و با توجه به توانمدیهای تیم کانو امیدواربه کسب سکو هستیم . 

 

نشست بعدی با حضور علی حداد  دبیر ، پیمان حسنی مشاور و جمیل لطف اله نصب سرمربی تیم ملی تنیس روی میز برگزار شد . 
در این نشست لطف اله نصب سرمربی تیم ملی در خصوص نتایج بدست آمده در مسابقات اخیر در افریقای جنوبی ، ابراز امیدواری کرد که در بخش دوبل مردان شانس بالایی برای کسب رتبه های برتر و در انفرادی کسب مدال خواهیم داشت . ؛ همچنین پیمان حسنی با اشاره به وضعیت خوب تیم ملی تنیس روی میز اظهار داشت : بهترین تیم تاریخ  تنیس روی میز دوبل را در اختیار داریم و تا پیش از باریهای آسیایی ؛ ملی پوشان در رقابت های برون مرزی لهستان ، کرواسی و اسلوونی حضور خواهند داشت . 
 
نشست بعدی با حضور هاشم خزایی سرپرست دبیری، پریسا بهزادی  نائب رئیس  فدراسیون دوومیدانی ، علی فیروزی سرپرست کمیته جوانان ، جواد خسرو شیری سرپرست تیم های اعزامی به بازیهای آسیایی برگزار شد . 
در این نشست نمایندگان فدراسیون  با اشاره به شروع فصل مسابقات داخلی و بین المللی ؛ نتایج بدست آمده در رویدادهای اخیر رو مثبت ارزیابی کردند و ابراز امیدواری نمودند که با توجه به فاصله کمی که در برخی رشته تا مدال داریم بتوانیم در بازیهای اسیای مدال آور باشیم . در ادامه توضیحاتی در خصوص برنامه های آتی و رویداد های پیش روی فدراسیون به منظور آمادگی جهت حضور در بازیهای آسیایی ارائه نمودند ، و عنوان داشتند نتایج مسابقات آسیایی تیرماه می تواند ملاک مناسبی برای ارزیابی اعضای تیم ملی باشد  . 
 
 در نشست بعدی که با مسئولان فدراسیون بدمینتون برگزار شد ، فریبا مددی نائب رئیس ، فرشاد نصرتی دبیر و نیکزاد شیری مدیر تیم های ملی حضور داشتند . 
در این نشست فریبا مددی خواستار حضور نمایندگان بدمینتون  کشورمان  در بازهای آسیایی شد ودر ادامه اسامی  نمایندگانی  را که در حال حاضر از آمادگی خوبی برخوردار هستند اعلام نمود . همچنین مربی تیم ملی با اشاره به سیاست فدراسیون در سرمایه گذاری بر روی نسل جوان ، اعزام این نمایندگان را در راستای تحقق این هدف موثر ارزیابی نمود . 
 
در نشست بعدی رسول اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری حضور داشت . 
در ابتدای این نشست بیرانوند سرپرست مرکز نظارت بر تیمهای ملی  با اشاره به حضور ملی پوشان در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند ؛ خواستار ارزیابی نتایج این رقابت ها در راستای حضور نمایندگان این رشته در بازیهای هانگژو شد . 
اسدی رئیس فدراسیون در پاسخ به این پرسش اظهار داشت : نتایج بدست آمده برای ما قابل پیش بینی بود و هدف از این حضور صرفا کسب تجربه و  آمادگی برای بازیهای اسیایی بود . وی ادامه داد برای امادگی بیشتر تیم ملی اردویی 20 روزه در اروپا پیش بینی کرده ایم که قطعا در کسب نتایج بهتر موثر خواهد بود و امیدواریم در این راستا کمیته ملی المپیک از ما حمایت کند . 

 

در نشست بعدی که با حضور نمایندگان فدراسیون کوهنوردی برگزار شد ، حسین مقدم دبیر و اقبال افلاکی مدیر تیم های ملی حضور داشتند . 
در ابتدا حسین مقدم دبیر فدراسیون با اشاره به حضور اعضای تیم ملی سنگ نوردی به مسابقات برون مرزی به منظور آمادگی تیم ملی اعزامی به بازیهای آسیایی اظهار داشت : در راستای ارتقاء سطح فنی و کیفی اعضا تیم ملی سنگ نوردی ، فدراسیون به یک دستگاه سنسور احتیاج دارد . 
در ادامه اقبال افلاکی مدیر تیم های ملی با اشاره به اسامی ملی پوشان اعزامی به بازیهای آسیایی آمادگی این تیم برای کسب نتایج قابل قبول در بازیهای آسیایی را خوب ارزیابی کرد . 

 

در این نشست های تخصصی  بیتا سبزی و دانیال تیماجی نمایندگان مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک در خصوص میزان آمادگی ملی پوشان در هریک از رشته ها بر اساس تست های آمادگی جسمانی توضیحاتی ارائه نمودند . 
در نشست های تخصصی  فوق بیرانوند، تابع، کوهی ، موسوی  ،  تیماجی و سبزی از کمیته ملی المپیک حضور داشتند.
 
 
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.