برگزاری مراسم اختتامیه لیگ‌های قایقرانی با حضور نایب رییس و دبیر کل کمیته ملی المپیک

برگزاری مراسم اختتامیه لیگ‌های قایقرانی با حضور نایب رییس و دبیر کل کمیته ملی المپیک
مراسم اختتامیه لیگ های قایقرانی با حضور دکتر سید مناف هاشمی و  با اهدای کاپ رشته‌های آبهای آرام، اسلالوم، دراگون‌بوت، روئینگ و کانوپولو در بخش بانوان و آقایان در دریاچه آزادی برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، در پایان مسابقات لیگ‌های قایقرانی در ۵ رشته ورزشی تحت پوشش فدراسیون قایقرانی، مراسم اختتامیه با حضور ورزشکاران و مسئولان ۶۷ باشگاه شرکت‌کننده و مسئولان ورزشی کشور برگزار شد.
در این مراسم دکتر سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، کاوه احمدی مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان، مهین فرهادی‌زاد نائب‌رئیس کمیته ملی المپیک، مسئولان ورزشی نیروی دریایی و هوایی ارتش جمهوری اسلامی، دیگر مسئولان ورزشی کشور، مسئولان فدراسیون قایقرانی و مدیران، مربیان و ورزشکاران قایقرانی حضور داشتند.
دبیرکل کمیته ملی المپیک در این مراسم گفت: در این مدت تلاش‌‌های داخلی و بین‌المللی فدراسیون قایقرانی را دیده‌ایم. این فدراسیون در بحث تأمین منابع تلاش زیادی انجام می‌دهد و از نزدیک شاهد هستیم که تلاش می‌کند تا جایگاه واقعی قایقرانی کشورمان را محقق کند. ما هم از آن‌ها حمایت می‌کنیم.
مناف هاشمی در ادامه افزود: سهرابیان (رئیس فدراسیون قایقرانی) عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک است و براساس آنچه در جلسات گفته، قول خوبی برای مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی داده است. قایقرانی یکی از رشته‌های پُرمدال ما در بازی‌های آسیایی هانگژوست و امیدوارم قایقران‌ها بتوانند دل مردم را شاد کنند.
رئیس فدراسیون قایقرانی نیز در مراسم اختتامیه لیگ‌های قایقرانی با تقدیر از حضور باشگاه‌های ورزشی در لیگ گفت: امروز شاهد هستیم که خانواده قایقرانی در همه رشته‌ها دور هم جمع هستند و این اتفاق به واسطه برگزاری لیگ‌ها اتفاق افتاده و باید تلاش کنیم و با برگزاری لیگ‌ها با استفاده از همه ظرفیت قایقرانی، روزهای بهتری را برای این رشته بسازیم.
علیرضا سهرابیان اضافه کرد: با تلاش همه عزیزان که به نوعی در قایقرانی سهیم هستند، قایقرانی جزو رشته‌های پرامید بازیهای آسیایی است و موفقیت در رشته‌های مختلف قایقرانی مگر با همدلی و کوشش همه کسانی که در این رشته زحمت می‌کشند اتفاق نخواهد افتاد.
وی ادامه داد: ما هم به نوبه خود در فدراسیون به دنبال جذب حمایت بیشتر مسئولان و ارگان‌ها هستیم تا بتوانیم همه از بالا رفتن پرچم کشور در میادین توسط قایقرانان افتخار کنیم.
۲ خرداد ۱۴۰۲ ۲۲:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.