با حضور رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد؛ نشست کمیسیون توسعه روابط بین الملل

با حضور رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد؛ نشست کمیسیون توسعه روابط بین الملل
نخستین نشست کمیسیون توسعه روابط بین الملل کمیته ملی المپیک باحضور محمود خسروی وفا رئیس کمیته المپیک و اعضاء این کمیسیون برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این نشست ابتدا مروری بر ماموریت کمیسیون  در حوزه بین الملل و تعامل با وزارت امور خارجه و رفع موانع احتمالی شد  و  همچنین تلاشهای بین المللی برای تسهیل حضور قهرمانان و ورزشکاران زن و مرد در عرصه های بین المللی که باعث ایجاد نشاط و شور و تشویق و سربلندی جمهوری اسلامی در عرصه های  ورزشی است، مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت. 
همچنین در این نشست مدیرکل دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه دکتر دلخوش ضمن تشکر از تشکیل کمیسیون توسعه روابط بین الملل و حضور جمعی از دیپلمات های ارشد وزارت امور خارجه در جهت کمک و مشورت به  کمیته ملی المپیک و اعتلای پرچم سه رنگ ایران، به استفاده از ظرفیت سفرا و کاردارها در خارج از کشور اشاره نمود و اعلام آمادگی وزارت امور خارجه در حمایت از دیپلماسی ورزشی و توسعه همه جانبه آن را مطرح کرد. 
همچنین دکتر عبداله سهرابی رئیس کمیسیون توسعه روابط بین الملل گزارشی از روند برنامه ها در طول سال جاری را برای اعضاء برشمرد  که مورد موافقت قرار گرفت .
 درپایان احکام اعضاء کمیسیون توسط رئیس کمیته ملی المپیک اعطاء شد. 
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۸:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.