برگزاری نشست های تخصصی با مسئولین و کادر فنی هندبال،والیبال،بسکتبال،سپک تاکرا و جوجیتسو

برگزاری نشست های تخصصی با مسئولین و کادر فنی هندبال،والیبال،بسکتبال،سپک تاکرا و جوجیتسو

در ادامه برگزاری نشست های تخصصی فدراسیون های داوطلب اعزام به هانگژو این جلسات با حضور سرپرست مرکز نظارت بر تیم های ملی مسئولین و کادر فنی  5 رشته ورزشی بطور مجزا در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در نشست مرکز نظارت با مسئولان فدراسیون والیبال تقوی دبیر، فریبا محمدیان نایب رئیس و سرپرست تیم ملی بانوان، کوهی و کابلی حضور داشتند که ابتدا به مسابقات مهم والیبال در سال جاری و فاصله چهار روزه بازی های آسیایی هانگژو و رقابت های انتخابی المپیک و همچنین اهمیت دیدارهای تدارکاتی برای حضوری موفق در رویداداهای پیش رو پرداخته شد و ساخت کمپ ساحلی در مجموعه آزادی و ضرورت استخدام مربی خارجی برای تیم های والیبال ساحلی از موارد مهم این نشست بود.
 نشست بعدی  نیز با حضور صنم کوهی و نوید آرازشی نمایندگان  فدراسیون بسکتبال برگزار شد که به شرایط تیم های ملی سه و پنج نفره و همچنین دیدارهای تدارکاتی لازم برای کسب آمادگی بیشتر بمنظور حضور موفق در بازی های آسیایی هانگژو پرداختند.
نمایندگان فدراسیون بسکتبال طی این نشست ابراز امیدواری کردند که در بخش مردان یکی از سکوهای بازی های آسیایی را از آن خود خواهند کردند و سپس به طور مفصل شرایط تیم های ملی بسکتبال بانوان به لحاظ آمادگی بسکتبالیست ها، جایگاه در رنکینگ، رقبای آسیایی و دیدارهای تدارکاتی مورد نیاز  بررسی شد.
 نشست مشترک مرکز نظارت بر تیم های ملی و مسئولان رشته هندبال با حضور دکتر پاکدل رئیس فدراسیون، دهقانی، اکرم نیا و "یوچو ویک" سرمربی پیرامون وضعیت تیم های ملی هندبال به منظور حضوری موفقیت آمیز در بازی های آسیایی هانگژو برگزار شد که ابتدا دکتر پاکدل ازتیم های ژاپن، عربستان، ایران، کویت و چین بعنوان مدعیان کسب مدال های برتر دربازی های آسیایی نام برد و ابراز امیدواری کرد که تیم ملی کشورمان در این رویداد به جایگاه خوبی دست یابد .
در ادامه شرایط و جایگاه تیم ملی هندبال بانوان بررسی شد و همچنین "یوچو ویک" سرمربی صربستانی تیم ملی هندبال آقایان به اهمیت حضور در مسابقات و اردوهای برون مرزی اشاره و تاکید کرد با توجه به پتانسیل بالای ملی پوشان جوان حاضر در تیم ملی بزرگسالان باید تغییر نسل در هندبال کشور صورت بگیرد تا به نتایج خوبی در بازی های آسیایی هانگژو دست یابیم.
سهراب آزاد رئیس انجمن سپک تاکرا نیز در نشست با مسئولان مرکز نظارت بر تیم های ملی و کمیته ملی المپیک  ابراز داشت: در بخش آقایان اگر تیم ملی 12 نفره  در صورت جذب مربی خارجی ما اعزام شود قطعا شانس کسب مدال خواهیم داشت  چرا که در این بخش جزو قدرتهای جهانی  محسوب می شویم ولی در بخش 3 و 4 نفره شانس چندانی نداریم اما در بخش بانوان بر عکس بوده و در بخش 3 و 4 نفره شانس بسیاری برای کسب مدال داریم .
وی ادامه داد:بدون تردید در صورت حمایت بیشتر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و حضور در اردوها و تور نمنتهای بین المللی در دوبخش آقایان و بانوان حتما بر روی سکو خواهیم رفت.
در ادامه خوشبین و رودکی از انجمن جوجیتسو نیز برنامه خود را اعلام کردند که خوشبین ضمن اشاره به نتایج دوره گذشته عنوان داشت:این دوره ما کاملا تابع تصمیمات کیته بوده و فقط بهترین های خود را و کسانی که شانس مدال را داریم اعزام خواهیم کرد.
وی تصریح کرد:در حال حاضر در بخش بانوان و اقایان افرادی داریم که رنکینگک خوبی در جهان دارند و با کیفی اعزام کردن تیم ملی جوجیتسور می توانیم بر روی سکوباشیم.
محسن بیرانوند سرپرست مرکز نظارت بر تیمهای ملی، محمود عبدالهی، سید فرید فتاحیان، ناهید کریمی، محمد تابع، مرتضی کوهی و مسعود موسوی در این نشست ها حضور داشتند.

۳۰ فروردین ۱۴۰۲ ۰۹:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.