تعداد مدال‌های بازیهای جهانی پیوند اعضا به عدد 15 رسید

تعداد مدال‌های بازیهای جهانی پیوند اعضا به عدد 15 رسید

در ادامه مسابقات جهانی پیوند اعضا امروز قهرمانان کشورمان در رشته‌های پتانک و بدمینتون به مصاف رقبای خود رفتند که طی آن تعداد مدال های ایران به 15 عدد رسید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، رقابت‌های جهانی به میزبانی پرث استرالیا در حال برگزاری است که در روز سوم این مسابقات 6 مدال دیگر در رشته های پتانک و اسکواش برای ایران ثبت شد.
در رقابت‌های امروز حسین رضایی و نجمه کمالی در بدمینتون طلایی شدند و امیرحسین تقدیریان به مدال برنز دست یافت. در پتانک انفرادی نیز مجید شاهسوند به مدال نقره رسید و تیم دونفره مجید شاهسوند و محمد جواد تقی پور در پتانک، نقره ای شدند.
گفتنی است در روز دوم این مسابقات و در رشته پتانک، فاطمه سعیدی و معصومه رضایی طلایی شدند،‌ الهام محمدی و مجید شاهسوند به مدال نقره دست یافتند و مصطفی آرمزد و جواد رحمانی نیز گردن آویز برنز را به نام خود کردند. در اسکواش بانوان نیز مرضیه یارخلجی موفق به کسب نشان طلا شد و بر سکوی قهرمانی تکیه زد. در روز نخست نیز میثم همتی در 5 کیلومتر جاده طلایی شد و احمد نوروزی به مدال برنز بسنده کرد.
این مسابقات فردا با ادامه رقابت ورزشکاران کشورمان در رشته های مختلف پیگیری خواهد شد.


۲۹ فروردین ۱۴۰۲ ۲۱:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.