پیروزی تاریخی وفایی در اسنوکر قهرمانی جهان

پیروزی تاریخی وفایی در اسنوکر قهرمانی جهان

حسین وفایی نخستین پیروزی ورزشکاران اسنوکر ایران در سالن کروسیبیل را رقم زد و در جمع ۱۶ نفر برتر با  رونی ا سالیوان روبه رو می گردد.
به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛ مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان (Cazoo) ۲۰۲۳ از روز شنبه ۲۶ فروردین ماه آغاز شد و تا یکشنبه ۱۰ اردیبهشت۱۴۰۲ در سالن کروسیبل به طول خواهد انجامید. حسین وفایی نماینده خوب اسنوکر کشورمان در این دوره از مسابقات به مصاف دینگ جونهوی رفت که موفق شد در پایان با نتیجه ۱۰ بر ۶ حریف چینی را شکست دهد و راهی دور بعدی مسابقات شود. این نخستین پیروزی ورزشکاران اسنوکر کشورمان در سالن کروسیبل و مسابقات قهرمانی جهان می باشد.
حسین وفایی با این پیروزی با مدافع عنوان قهرمانی رونی اسالیوان انگلیسی رو به رو می شود. این دیدار جمعه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ به وقت ایران برگزار می گردد.
سالیوان نیز با برتری ۱۰ بر ۷ پنگ جونژو دیگر نماینده چین را شکست داده بود.
حسین وفایی در فریم دهم بریک ۱۱۷ و در فریم یازدهم بریک ۱۲۲ را به ثبت رساند که بیانگر آمادگی وفایی برای برتری در این دیدار بود.
گفتنی است وفایی و دینگ پیش از این دو بار با یکدیگر رو به رو شده بودند که سهم هر بازیکن یک پیروزی و یک شکست بوده است که وفایی با این پیروزی موفق شد از حریف چینی پیشی گیرد. وفایی در بخش اول این بازی ۵ بر ۴ از حریف چینی عقب افتاد اما موفق شد در پایان ۱۰ بر ۶ این حریف سرشناس را شکست دهد.

۲۹ فروردین ۱۴۰۲ ۱۳:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.