رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا

فرزانه فصیحی مقتدرانه بر بام آسیا ایستاد/غرش بانوی ایرانی در قزاقستان

فرزانه فصیحی مقتدرانه بر بام آسیا ایستاد/غرش بانوی ایرانی در قزاقستان
در جریان برگزاری مرحله نهایی رقابت ماده ۶۰متر مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا فرزانه فصیحی بانوی دونده و خوش نام‌و نشان کشورمان موفق شد عنوان قهرمانی را کسب نماید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون دو ومیدانی، در جریان برگزاری مرحله نهایی رقابت ماده ۶۰متر مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر آستانه در کشور قزاقستان در حال برگزاری است، روز گذشته (جمعه) فرزانه فصیحی بانوی دونده و خوش نام‌و نشان کشورمان موفق شد عنوان قهرمانی را کسب نماید.
 
بر همین اساس فرزانه فصیحی رکورد‌دار ملی کشورمان در دوهای ۶۰متر و ۱۰۰متر موفق شد با ثبت حد نصاب ۷.۲۸ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را کسب نماید.
 
فصیحی در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها نیز توانسته بود با ثبت زمان ۷.۲۳ثانیه رکورد ملی ماده ۶۰متر داخل سالن کشورمان ره که با حد نصاب ۷.۲۵در اختیار خودش بود نیز بهبود بخشد.
 
گفتنی است،این مدال اولین مدال طلا تاریخ دو و میدانی بانوان کشورمان در ماده ۶۰متر داخل سالن مسابقات قهرمانی آسیا نیز است.
 
لازم به ذکر است،در این رقابت اولگا سافارونوا از قزاقستان پا ثبت حد نصاب ۷.۳۲ثانیه پس از فرزانه فصیحی نایب قهرمان شد و وانتین ونسا لونتنگ از اندونزی با ثبت زمان ۷.۳۷ثانیه سوم شد. 
 

فدراسیون دو و میدانی کسب این مدال ارزشمند و تاریخی را این بانوی تاریخ ساز ورزش دو و میدانی و همچنین ملت عزیز و شریف ایران اسلامی تبریک عرض می‌نماید. 

 
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ۱۲:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.