گیلان قهرمان مسابقات مردان دارت کشور

گیلان قهرمان مسابقات مردان دارت کشور
 
هفدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور مردان ، انتخابی تیم ملی که با حضور 174 ورزشکار در قالب 27 تیم به میزبانی شاهرود برگزار شد با قهرمانی تیم گیلان به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی، در این رقابتها و در مجموع رده بندی تیمی بزرگسالان، گیلان با ۸۷ امتیاز قهرمان شد، خراسان رضوی با ۸۰ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و سمنان با ۷۵ امتیاز در ردیف سوم قرار گرفت.
در بخش انفرادی پارسا کاظمی از گیلان بر سکوی قهرمانی تکیه زد، احمد مرادی از قم در ردیف دوم ایستاد و مختار بهشتی از یزد و‌ محمدرضا ناظریه از سمنان مشترکا سوم شدند.
در بخش دوبل تیم سمنان متشکل از محمدرضا ناظریه و محمد امین کریم پور در جایگاه نخست ایستاد، تیم خراسان رضوی با حضور جواد بیات و صدرا بنایی نایب قهرمان شد و تیم اردبیل متشکل از رامین ناصری و علی نوروزی به همراه تیم گیلان به همراه اسماعیل عاشوری و سید حسین پیشوایی مشترکا در ردیف سوم قرار گرفتند.
اما در رده سنی جوانان و در بخش انفرادی سپنتا جهانگیر پور از اردبیل قهرمان شد، امیر علی علیزاده از گیلان در جایگاه دوم قرار گرفت و امیر علی یزدان پرست از خراسان شمالی و محمد حسین رجبی از گیلان بطور مشترک سوم شدند.
در بخش دوبل جوانان تیم یزد متشکل از عرفان مهر کیش و رامتین روشنایی به عنوان نخست رسید، تیم‌گیلان شامل امیر علی علیزاده و محمد حسین رجبی دوم شد و تیم آذربایجان شرقی متشکل از آرین سلامی و طاها احمدیان به همراه تیم تهران شامل علی ملکی و دانیال بساطی در ردیف سوم مشترک ایستادند.
در پایان این مسابقات تیم همدان به عنوان تیم اخلاق و تیم فارس به عنوان تیم توسعه در بخش جوانگرایی انتخاب شدند، صفر علی رحمتی از استان زنجان به عنوان مسن ترین و امیر علی خضراب با ۹ سال سن از بوشهر به عنوان کوچکترین شرکت کننده انتخاب شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.
۲۶ آذر ۱۴۰۱ ۱۳:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.