برگزاری دوره مدیریت ورزشی المپیک سولیداریتی ویژه مدیران ورزش استان های هرمزگان، بوشهر و سیستان و بلوچستان

برگزاری دوره مدیریت ورزشی المپیک سولیداریتی ویژه مدیران ورزش استان های هرمزگان، بوشهر و سیستان و بلوچستان
واحد همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک در راستای نیل به اهداف جنبش المپیک و برنامه¬های مصوب سال 2022، در نظر دارد دوره "مدیریت ورزشی المپیک سولیداریتی" ویژه مدیران ورزش استان های هرمزگان، بوشهر و سیستان و بلوچستان را در تاریخ 26 لغایت 30 آذر 1401 برگزار نماید. 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ،این دوره با هدف ارتقاء و همسان¬سازی سطح علمی، اجرایی و مدیریتی مدیران ورزش استان های مذکور برگزار می¬گردد و اساتید دوره آقایان دکتر حسین آقایی نیا، دکتر سیدنصراله سجادی، دکتر عباسعلی گائینی، دکتر مهرزاد حمیدی، دکتر نادر شکری و خانم دکتر فریبا محمدیان می باشند. که در طول یک هفته علاوه بر تدریس سرفصل های کتاب "راهنمای مدیریت ورزشی" که تنها منبع دوره های آموزشی المپیک سولیداریتی می باشد، به تدریس مباحث حقوق ورزشی نیز می پردازند.   
در پایان به کلیه شرکت¬کنندگانی که با موفقیت این دوره را سپری نمایند، "گواهینامه المپیک سولیداریتی" با امضاء رئیس کمیته بین¬المللی المپیک و رئیس/ دبیر کل کمیته ملی المپیک اعطاء خواهد شد. 
شایان ذکر است در همین راستا واحد همبستگی المپیک در تاریخ 12 لغایت 15 آذر 1401 نیز یک دوره مدیریت ورزشی المپیک ویژه مدیران و مسئولان فدراسیون های ورزشی را با موفقیت برگزار کرد.
۲۰ آذر ۱۴۰۱ ۱۵:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.