آغاز دوره مربیگری هندبال C جهانی / پاکدل: جهش چشمگیری در برگزاری دوره‌های آموزشی جهانی داشته‌ایم

آغاز دوره مربیگری هندبال C جهانی / پاکدل: جهش چشمگیری در برگزاری دوره‌های آموزشی جهانی داشته‌ایم

دوره مربیگری هندبال C جهانی آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون هندبال، دوره مربیگری هندبال C جهانی با حضور علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال به صورت رسمی آغاز شد.

در این دوره که به مدرسی علیرضا حبیبی و دکتر مارکو سیبیلا از کشور اسلوونی برگزار خواهد شد، مربیان برجسته هندبال سراسر کشور حضور دارند.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در مراسم آغاز رسمی این دوره اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فدراسیون هندبال در کنار برنامه‌های قهرمانی و همگانی نگاه به بخش آموزش و مربیگری است. خوشبختانه هم در زمینه مربیگری و هم در زمینه داوری دوره‌های بسیار خوبی در سطح ملی و جهانی برگزار شد و شاهد توسعه و ارتقای دانش مربیان هندبال ایران در سطوح بین‌المللی هستیم.

وی ادامه داد: با مذاکرات مستمری که با فدراسیون بین‌المللی هندبال داشتیم توانستیم چندین دوره داوری و مربیگری جهانی را در ایران برگزار کنیم و در این زمینه خوشبختانه شاهد یک جهش چشمگیر بودیم. اعتقاد داریم هر میزان که بتوانیم بر روی دانش افزایی مربیان  و داوران ایران سرمایه‌گذاری نماییم شاهد پیشرفت بیشتر هندبال ایران خواهیم بود.

رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به توسعه متوازن هندبال ایران در تمامی بخش‌ها، اظهار کرد: هدف ما در فدراسیون هندبال توسعه متوازن تمامی بخش‌ها است و به همین خاطر در بخش‌های قهرمانی، همگانی، استعدایابی، آموزش، مربیان، باشگاه‌ها و دیگر بخش‌ها نگاه ویژه‌ای وجود دارد که ثمره آن رشد هندبال ایران بوده است.

پاکدل در پایان صحبت‌های خود از دو مدرس این دوره قدردانی نمود و گفت: حضور جناب آقایان علیرضا حبیبی و دکتر مارکو سیبیلا از کشور اسلوونی به عنوان مدرس در این دوره را فرصتی بسیار خوب می‌دانیم و امیدوارم مربیان حاضر بهره کافی را از دانش این دو مدرس برجسته ببرند.

در مراسم افتتاحیه دوره مربیگری جهانی علاوه بر علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، حمیدرضا عزتی دبیر فدراسیون و فرید علیمرادی رئیس کمیته آموزش و مربیان فدراسیون نیز حضور داشتند.

۹ آذر ۱۴۰۱ ۱۱:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.