رشته المپیکی هاکی روی یخ به فدراسیون اسکی منتقل شد

رشته المپیکی هاکی روی یخ به فدراسیون اسکی منتقل شد
با تصمیم وزارت ورزش و جوانان رشته هاکی روی یخ از فدراسیون اسکیت منتزع و به زیر مجموعه فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ملحق شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک: با توجه به اختیارات حاصل از جزء 11 بند الف ماده 4 قانون،  اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان و دستورالعمل اجرایی آن و موافقت مورخ 1401/07/02 مقام عالی وزارت تصمیمات جدیدی درخصوص رشته های مرتبط با المپیک زمستانی گرفته شد که به شرح ذیل است:
بر این اساس رشته هاکی روی یخ بعنوان رشته ای که در بازی های آسیایی و المپیک زمستانی حضور دارد از فدراسیون اسکیت منتزع و در قالب "انجمن هاکی روی یخ" به زیر مجموعه فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ملحق می گردد.
رشته های اسکیت روی یخ سرعت، اسکیت روی یخ تعقیبی و اسکیت نمایشی (پاتیناژ) از فدراسیون اسکیت منتزع و در قالب "انجمن اسکیت روی یخ" تجمیع و در زیر مجموعه فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی فعالیت خواهند نمود.
فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی با توجه به تصویب نامه شماره 22403/ت55102ه مورخ 1399/03/07 هیات محترم وزیران (بند 1) آیین نامه هر یک از دو انجمن فوق را تدوین و پس از تایید وزارت و تصویب مجمع عمومی فدراسیون به مورد اجرا خواهد گذاشت.

گفتنی است: تیم ملی هاکی روی یخ ایران سال گذشته نایب قهرمان رقابت های جهانی ویژن 4 شد.

۷ آذر ۱۴۰۱ ۱۱:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.