برگزاری دومین رویداد بین المللی دواتلون در کشور

برگزاری دومین رویداد بین المللی دواتلون در کشور
چهره های برتر رقابت کاپ آسیایی دواتلون تبریز ۲۰۲۲ مشخص و مراسم توزیع جوایز این مسابقات با حضور دکتر کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و دکتر فرهادی زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون ترای‌اتلون؛ کاپ آسیایی دواتلون تبریز 2022به عنوان دومین رویداد بین المللی به میزبانی ایران صبح روز جمعه (29مهرماه) در پارک ایل گلی شهر تبریز در دو بخش مردان و زنان برگزار شد.

این مسابقات که مطابق برنامه ترای‌اتلون جهانی و با حضور آلکسی کالینین از قرقیزستان به عنوان نماینده فنی این مسابقات با شرکت 34 ورزشکار در بخش زنان و مردان برگزار شد که در پایان حدیث نصر آزادانی موفق به کسب مدال طلا و جایزه نقدی 250 دلاری این مسابقات شد. پس از وی شکوه طیاره خواجویی به مقام دوم و جایزه 150دلاری دست یافت و زهرا رئیسی بر سکوی سوم ایستاد و جایزه 100 دلاری را از آن خود کرد.

در بخش انفرادی مردان نیز امین سقایی صاحب عنوان قهرمانی و جایزه 250 دلاری مسابقات شد. سید محمد حسینی قهرمان کاپ آسیایی کرج 2020 در رده دوم ایستاد و حامد ثبوتی بر سکوی سوم قرار گرفت. حسینی و ثبوتی به ترتیب برنده جایزه 150و 100 دلاری مسابقات شدند.

ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات با توجه قرار داشتن این رویداد در تقویم رسمی ترای‌اتلون جهانی، می توانند با استفاده از امتیاز کسب شده در رنکینگ جهانی ارتقاء یابند.

عمر بن ابوبکر از سنگاپور مدرس دوره بین المللی داوری سطح یک ترای‌اتلون و فیراس الحمود مسئول توسعه ترای‌اتلون آسیا و ناظر این دوره که در دو روز گذشته در تبریز برگزار شد به ترتیب به عنوان نماینده ترای‌اتلون آسیا و مسئول فنی در این مسابقات حضور داشتند.

مراسم اختتامیه و توزیع جوایز این مسابقات با حضور دکتر کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و دکتر فرهادی زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

 

 

رقابت مردان کاپ آسیایی دواتلون تبریز ۲۰۲۲

۳۰ مهر ۱۴۰۱ ۱۰:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.