دبیر کل کمیته ملی المپیک در مراسم بدرقه کاراته کاروان اعزامی به رقابتهای جهانی:بهترین ها را برایتان آرزومندیم

دبیر کل کمیته ملی المپیک در مراسم بدرقه کاراته کاروان اعزامی به رقابتهای جهانی:بهترین ها را برایتان آرزومندیم
مراسم بدرقه تیم های ملی کاراته نوجوانان،جوانان و زیر ۲۱ سال اعزامی به رقابت های جهانی قونیه صبح امروز با حضور سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و مسئولین فدراسیون در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این مراسم سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از زحمات مسئولین فدراسیون،مربیان و ملی پوشان ابراز داشت: بسیار خوشحالم که در جمع شما عزیزان و افتخار آفرینان هستم بخصوص که یادگار شهید کاظمی هم در این جمع حضور دارند تا بدانیم قهرمانان واقعی ما شهدای عزیز هستند و گرامی می داریم یاد و نامشان را، نام خوبی را برای کاروان اعزامی انتخاب کردید «عزت ،اتحاد،افتخار» بیانگر عزم و اراده شما برای حضور قدرتمندانه در این رقابت‌هاست.
 سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو خاطر نشان کرد: مدال آوری شما بنوعی انتظارات مردم را بالا برد و این امری طبیعی است ،حمایت همه جانبه ای از کاراته و دیگر رشته ها خواهیم داشت و بهترین ها را برایتان آرزو می کنیم و امیدوارم پیام آور شادی از رقابتهای جهانی ترکیه برای مردم عزیز باشید و کاراته در بازیهای آسیایی هانگژو هم حضور قدرتمندانه ای داشته باشد.
کاروان کاراته ایران با نام "عزت، اتحاد، افتخار" در دوازدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان رده های سنی نوجوانان،‌جوانان و زیر ۲۱ سال شرکت می کند. در این کاروان نزدیک به ۶۰ ورزشکار، مربی و داور حضور دارند.

 

۲۸ مهر ۱۴۰۱ ۱۵:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.