با حضور سرپرست کاروان، معاونین و مدیران وزارت و کمیته المپیک برگزار شد؛ اولین نشست کارشناسی بازیهای آسیایی

با حضور سرپرست کاروان، معاونین و مدیران وزارت و کمیته المپیک برگزار شد؛ اولین نشست کارشناسی بازیهای آسیایی
پس از انتخاب دکتر سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک بعنوان سرپرست کاروان ورزشی اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو ، اولین نشست کارشناسی بازیهای آسیایی با حضور سرپرست کاروان اعزامی، معاونین و مدیران وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک عصر روز گذشته و در محل کمیته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این نشست پس از مرور اقدامات انجام شده برای بازیهای آسیایی هانگژو، نتایج بازیهای کشورهای اسلامی قونیه جهت بررسی وضعیت رشته های مختلف جهت اعزام به بازیهای آسیایی هانگژو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست ضمن تاکید بر حضور قدرتمندانه کاروان ورزشی کشورمان در بازیهای آسیایی هانگژو، بر کیفی سازی کاروان تاکید شد و فدراسیونها به سه دسته تقسیم شدند که طی آن، رشته های قطعی با ظرفیت کامل جهت کسب مدال؛ رشته های قطعی با ظرفیت نا مشخص شانس کسب مدال و همچنین رشته های مشروط (عدم شانس کسب مدال) مورد بررسی ستاد عالی قرار خواهند گرفت.

در این جلسه اعضا با توجه به سیاست برابری جنسیتی در بازیها و همچنین افزایش سبد مدال آوری کاروان کشورمان بر نگاه حمایتی به حوزه ورزش بانوان شایسته ایران حمایت همه جانبه و تاکید کردند. اما یکی از نکات مورد توجه نشست فوق بررسی برنامه های انتخابی المپیک پاریس در برخی رشته ها با توجه به همزمانی آن با بازیهای آسیایی هانگژو بود تا خللی در این زمینه برای رشته ها بوجود نیاید.

همچنین افزایش فعالیت های آکادمی ملی المپیک و مرکز سنجش در راستای همراهی با فدراسیون‌ها و رشته های اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو و انتخابی المپیک پاریس مورد تاکید قرار گرفت که برگزاری تست های آمادگی جسمانی و توسعه قابلیت های جسمانی از مهمترین موارد فوق بود. البته تعریف شاخص برای اعزام تیمها و یا نفرات در برخی رشته های اعزامی از موارد دیگر مورد بحث جلسه ستاد عالی بود.

در این نشست دکتر مناف هاشمی دبیر کل و سرپرست کاروان، سید محمد پولادگر، مریم کاظمی پور، نصراله سجادی، مهین فرهادی زاد، علی رغبتی، علیرضا پاکدل، آرش فرهادیان، فرید فتاحیان و ایمان مسعودی حضور داشتند.

۲۲ مهر ۱۴۰۱ ۱۰:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.