برگزاری پروژه توسعه مربیگری روئینگ بانوان المپیک سولیداریتی

برگزاری پروژه توسعه مربیگری روئینگ بانوان المپیک سولیداریتی
با حمایت بخش المپیک سولیداریتی کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون جهانی روئینگ پروژه توسعه مربیگری روئینگ بانوان المپیک سولیداریتی (استعدادیابی و آموزش مربیان) Development of female Rowing Structure (Talent Identification& Coaches Education) از اردیبهشت ماه سال جاری توسط فدراسیون ملی قایقرانی در حال اجرا است و تا دی ماه 1402 ادامه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این پروژه در دو بخش آموزش و ارتقاء سطح مربیان زن و افزایش تعداد ورزشکاران جوان زیر 19 سال برگزار خواهد شد. مربیان زن حاضر در پروژه از ورزشکاران اسبق روئینگ و دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه علوم ورزشی هستند.

گفتنی است: تعداد 9 مربی از 9 استان کشور بصورت رسمی از جانب فدراسیون قایقرانی به پروژه دعوت شده و همچنین در این پروژه تشکیل یک تیم از مهاجران، متشکل از یک مربی و 2 الی 3 ورزشکار از اهداف مهم پروژه می باشد.

در پایان فاز اول از تاریخ 15 لغایت 21 شهریور مصادف با برگزاری کاپ آسیایی روئینگ به میزبانی تهران، دریاچه آزادی، مربیان حاضر در پروژه نیز همراه با یک ورزشکار منتخب در یک کمپ یک هفته ای در دریاچه آزادی تهران حضور خواهند داشت تا ضمن اجرای تمرینات منظم اردویی برای ورزشکاران، مربیان منتخب نیز از حضور در کارگاه های آموزشی بهره برده و همچنین در یک رویداد بین المللی شرایط حضور در مسابقه را نیز تجربه کنند. در نهایت ورزشکاران کمپ در دو رویداد پاروکشی و مسابقه ارگومتر شرکت نموده و اولین تجربه حضور در مسابقه را خواهند داشت.
۱۳ شهریور ۱۴۰۱ ۱۷:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.