بیستمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا/ سلام دوباره هندبال ایران به مسابقات جهانی

بیستمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا/ سلام دوباره هندبال ایران به مسابقات جهانی
تیم ملی هندبال کشورمان با پیروزی برابر کویت جواز حضور در رقابت های جهانی را قطعی کرد.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال کشورمان از ساعت 14:30 امروز در مرحله دوم بیستمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا با قضاوت آدام بیرو و الیور بِندِه کوبل داوری از مجارستان مقابل کویت صف‌آرایی کرد و در نهایت با پیروزی درماتیک در ثانیه های پایانی بازی جواز حضور در مسابقات جهانی سوئد/لهستان را کسب کرد. 
 
با بازی پایاپایی که دو تیم در طول بازی داشتند، نیمه نخست با نتیجه 11 به پایان رسید. این روند در نیمه دوم نیز ادامه یافت و کویت در دقایقی از بازی بر نتیجه برتری یافت اما ملی‌پوشان در ثانیه های پایانی در حالی که نتیجه 26-26 دنبال می‌شد گل بیست و هفتم را به ثمر رساندند تا در نهایت با نتیجه 27 بر 26 علاوه بر قرارگرفتن در جمع 4 تیم برتر این دوره از رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات جهانی سوئد/لهستان 2023 را نیز کسب کنیم. 
تیم ملی هندبال کشورمان از ساعت 16:30 ، 6 بهمن (چهارشنبه) در سومین و آخرین بازی خود در مرحله دوم رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا مقابل بحرین به میدان خواهد رفت.
پیش از این تیم ملی ایران یکبار در سال ۲۰۱۴ با کسب مقام سوم بازی‌های آسیایی به میزبانی بحرین جواز شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۵ به میزبانی قطر را کسب کرده بود.
۴ بهمن ۱۴۰۰ ۱۵:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.