برای نخستین بار؛آموزش از راه دور "تربیت سفیران آموزش المپیزم" ویژه معلمین تربیت بدنی استانهای کشور

برای نخستین بار؛آموزش از راه دور "تربیت سفیران آموزش المپیزم" ویژه معلمین تربیت بدنی استانهای کشور
برای نخستین بار در کشور از سوی واحد المپیک سولیداریتی کمیته ملی المپیک بصورت غیر حضوری، آموزش از راه دور "تربیت سفیران آموزش المپیزم" برای استانهای کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛واحد سولیداریتی کمیته ملی المپیک در راستای گسترش ارزش های المپیزم در میان دانش آموزان کشور و بهره مندی استانهای دور افتاده از سیستم آموزشی سولیداریتی کمیته ملی المپیک، بعد از برگزاری دوره فوق برای جمعی از معلمین تربیت بدنی و اساتید تهران،برای نخستین بار بصورت غیر حضور برای دیگر استانهای کشور دوره آموزشی فوق را برگزار کرد.
این دوره آموزشی برای تمامی استانها در نظر گرفته شد که طی آن دکتر جواد آزمون استاد آموزشی دوره فوق بود که بصورت غیر حضوری و با بهره مندی از شبکه های اجتماعی و اینترنتی 20 معلم تربیت بدنی از 19 استان را در دوره تربیت سفیران آموزش المپیزم با مرجع قرار دادن دو کتاب "درسهایی از المپیک(از انتشارات کمیته) و راهنمای مدیریت ورزشی از(IOC) طی یک دوره آموزشی دو ماهه(دی و بهمن) تحت آموزش قرار دادند که در دوره آموزشی فوق از سوی معلمین تربیت بدنی 300 دانش آموز نیز تحت پوشش قرار گرفتند.
در دوره آموزشی فوق دستاوردهای مهمی از سوی معلمان و دانش آموزان همچون تهیه عکس،فیلم،پاور پوینت و برپایی نمایشگاه با تلفیقی از بازیهای بومی و محلی با محوریت  ارزشهای المپیک حاصل شد که خلاقیت،اشتیاق و انگیزه خود جوش مناطق دوره افتاده از مرکز را نشان می دهد.
در خاتمه این دوره آموزشی به معلمان فعالی که موفق به گذارندن موفقیت آمیز دوره آموزشی فوق شده باشند گواهی نامه اهدا خواهد شد.

 

۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ۱۱:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.