تیم ملی تکواندو بانوان اعزامی به جهانی روسیه معین شدند

تیم ملی تکواندو بانوان اعزامی به جهانی روسیه معین شدند
ترکیب تیم ملی تکواندوی زنان برای حضور در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهانی روسیه، مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، با اعلام مینو مداح سرمربی تیم ملی تکواندوی زنان کشورمان، 6 هوگوپوش راهی بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان خواهند شد که بر این اساس، بهاره ندرخانلو در وزن 53- کیلوگرم، کیمیا علیزاده در وزن 57- کیلوگرم، شکرانه ایزدی در وزن 62- کیلوگرم، فاطمه روحانی در وزن 67- کیلوگرم، هانیه اخلاقی در وزن 73- کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن 73+ کیلوگرم بر روی شیاپ چانگ "چلیابیسنک" خواهند رفت.

سرمربی تیم ملی در خصوص انتخاب این تکواندوکاران به سایت فدراسیون گفت: با توجه به عملکرد این بازیکنان تا بدین لحظه این نفرات برای حضور در مسابقات جهانی انتخاب شده اند اما به بازیکنان اعلام کرده ام هر زمان که از عملکرد تکواندوکاران راضی نباشم، امکان کم شدنِ تعداد نفرات اعزامی خواهد بود و هر زمان که جایگزین بهتری نسبت به این بازیکنان باشد، جایگزین خواهیم داشت.

وی در خصوص عملکرد تکواندوکاران در تورنمنت هلند افزود: این تورنمنت واقعا یک رقابت شبهِ جهانی بود و خیلی از قهرمانان المپیک و جهان در این مسابقه حضور داشتند. در کل از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و تدارکاتی بسیار خوبی برای ما بود. ای کاش زمان به ما اجازه می داد تا پیش از آغاز رقابتهای جهانی بتوانیم در مسابقات بیشتری حضور داشته باشیم.

مداح در پاسخ به حذف شیری و مداحی از اردوهای تیم ملی اظهار داشت: پیش از اعزام به هلند اعلام کرده بودم که عملکرد در "آیندهون" مد نظر خواهد بود. من از مبارزات این دو نفر راضی نشدم و به همین دلیل از جمع ما کنار رفتند.

سرمربی تیم ملی در خصوص انتخابی وزن 53- کیلوگرم گفت: ما در وزن سوم، ندرخانلو و محمدی را داشتیم که باید یکی از این دو نفر برای جهانی انتخاب می شدند. در انتخابی بین این 2 بازیکن یکبار محمدی با نتیجه 3 بر یک برنده شد و 2 بار، ندرخانلو در راند طلایی با 3 امتیاز سری که بدست آورد، توانست پیروز از شیاپ چانگ خارج شود. در نهایت نیز ندرخانلو برای وزن 53- کیلوگرم انتخاب شد و محمدی نیز با توجه به تصمیم خودش از ادامه حضور در اردوها انصراف داد.

بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان (G12)؛ 22 الی 28 اردیبهشت ماه 94 در 8 وزن، به میزبانی "چلیابینسک" روسیه برگزار می شود.

این رقابتها که مهمترین رویداد پیش روی ملی پوشان کشورمان است؛ دارای گرید 12 است و به نفر اول 120 امتیاز، نفر دوم 72 امتیاز و نفرات سوم 43.20 امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک تعلق خواهد گرفت.


۱۶ فروردین ۱۳۹۴ ۱۰:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.