موی تای جام ریاست جمهوری- تهران؛10 نماینده ایران به مرحله نیمه نهایی صعود کردند

روز سوم رقابت های موی تای جام ریاست جمهوری با صعود 10 نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی همراه بود.
به گزارش روابط عمومی انجمن موی تای، ملی پوشان موی تای ایران در پایان رقابت های روز سوم رقابت های جام ریاست جمهوری که از 14 اردیبهشت ماه به میزبانی سالن 12 هزار نفری آزادی آغاز شده، به 10 پیروزی دست یافته و متحمل 7 شکست شدند.

در اولین مسابقه مهدی مهدیزاده ملی پوش وزن 51 کیلوگرم تیم ملی کشورمان در جدالی نزدیک امیرحسین کمره ای از تیم خلیج فارس را مغلوب کرد و سجاد کاظم زاده در وزن 54 کیلوگرم هم به مصاف حریفی از کره جنوبی رفت و توانست "جونگ جدونگ" را از پیش رو بردارد.  کاظم زاده در ثانیه های پایانی این دیدار توانست حریف کره ای خودش را ناک اوت کند و جواز حضور در نیمه نهایی را پیدا کرد.

همچنین در ادامه رقابت های امروز حسن مومنی از تیم خلیج فارس در وزن منهای 57 کیلوگرم به مصاف " پی یاسی یام سی ری " از کشور تایلند رفت و در پایان 4 راند مسابقه نفسگیر نتیجه را به حریف خود واگذار و حذف شد.

سید سلمان نقشبندی در وزن منهای 57 کیلوگرم به مصاف نماینده کشور ترکیه  رفت و توانست " رمضان تلک " را شکست داده و راهی نیمه نهایی شود.

رضا مومنی در وزن منهای 60 کیلوگرم با حریف روس خود به نام " خوچوبار آی قوبوف " روی رینگ B مصاف داد و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

سید کاوه سلیمانی نماینده وزن منهای 67 کیلوگرم بعد از پیروزی مقابل حریفانی از لبنان و افغانستان امروز در جدال با حریف ازبکستانی خود با نام " فریدا ویسی خول موراتف " رفت در پایان مبارزه ای سنگین نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

 محمد افتخاری در وزن منهای 63 و نیم کیلوگرم از تیم خلیج فارس بعد از شکست حریفانی از برزیل و کره جنوبی در سومین دیدار خود با " ژاور عبدالسلمانف " از روسیه مبارزه کرد و ناک اوت شد .

سید کاوه سلیمانی هم در وزن منهای63 و نیم کیلوگرم با " خایال دزهانیف " از روسیه به رقابت پرداخت و در نهایت هم موفق شد این حریف خود را شکست داده و راهی نیمه نهایی شود، سید عیسی علمدارنظام در وزن 71 کیلوگرم تیم ملی که در دو دیدار گذشته خود از سد دو حریف استرالیایی و اسپانیایی خود گذشته بود، امروز با حریفی از کشور دانمارک به نام " نیکولاس ریکی لارسن " مبارزه کرد و برنده مبارزه لقب گرفت.

ایوب ساکی از تیم خلیج فارس در وزن 71 کیلوگرم با نماینده آرژانتین با نام " دامیان سه گوویا " مبارزه کرد و وی را شکست داد، یوسف مهرابی در وزن 71 کیلوگرم با حریف مراکشی خود به نام " محمد مسعود " مبارزه کرد و موفق به شکست وی شد، در وزن منهای 75 کیلوگرم دست فرامرز دیناروند در پایان مبارزه با حریف کانادایی خود به نام "  شان مک کینون " به عنوان نفر پیروز میدان بالا رفت. در وزن منهای 81 کیلوگرم علی افضلی موفق شد محمد ستاری از تیم خلیج فارس را شکست داده و راهی مرحله نیمه نهایی شود و در آخرین دیدار امروز هم فرشاد راه خدایی در وزن 86 کیلوگرم با نماینده ای از کشور استرالیا  " سا سا دیمیتری جه ویچ " مبارز کرد و موفق به شکست حریف خود شد.

در مبارزه وزن منهای 86 کیلوگرم مجید رازانی به علت مصدومیت مقابل " استفان جیمز بیهان " حاضر نشد و از دور مسابقات کنار رفت.

رقابت های موی تای جام ریاست جمهوری تا بیستم اردیبهشت ماه به میزبانی سالن 12 هزار نفری آزادی در جریان است.
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۹:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.