شیران: شرایط برای میزبانی بازیهای کشورهای اسلامی دراصفهان به نحو مطلوبی پیش می رود

جلسه معاونت های هشتگانه ستاد برگزاری بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، با حضور مهندس شیران مدیرکل تربیت بدنی اصفهان ودبیرستاد برگزاری این بازی ها در سرای ورزشکاران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این جلسه که هردوهفته یکبار به منظور پیگیری مصوبات وتعامل وهماهنگی در جهت پیشبرد امورانجام می شود،بحث و بررسی پیرامون فراهم نمودن بهترین شرایط برای میزبان اصفهان نیز صورت می گیرد.
شیران در این جلسه با اشاره به اهمیت رخداد بازی های همبستگی کشورهای اسلامی،فعالیت هایی که درستاد برگزاری رقابت ها صورت گرفته رادرحد چنین رویداد عظیمی عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: «ستاد برگزاری بازی هادر اصفهان،خوشبختانه با جدیت کامل به عملیاتی کردن برنامه ها وبرنامه ریزی درجهت رفع موانع ومشکلات مشغول است وبا قدرت به کار خود ادامه می دهند بطوری که هرروزپیشرفت در امور کاملا محسوس است وهرروز که به این بازی ها نزدیک می شویم،شرایط برای میزبانی اصفهان به نحو مطلوب پیش می رود.»
وی در ادامه اظهار داشت: «تعامل خوبی درمجموعه استان در جهت برگزاری مسابقات بسیارعالی ومیزبانی خوب وجوددارد تا با آبرو وعزت، نام ایران اسلامی و اصفهان را همچنان درجهان طنین انداز کنیم.»
در ادامه علی فشارکی مسئول اجرایی ستاد بازی های همبستگی کشورهای اسلامی گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در ستاد ارائه داد واز حرکت مطلوب برنامه ها در راستای مهیا نمودن شرایط اصفهان برای میزبانی مسابقات صحبت کرد .
وی مرداد ماه را ماه تعیین کننده وبسیار حائز اهمیت برای ستاد بازی ها دانست وخاطر نشان ساخت: هفتم مرداد ماه گروه نظارتی مدیریتی ستاد مرکزی به سرپرستی میرزاآقابیگ به منظور بازدید ازفعالیت ها و سالنهای محل برگزاری بازیها به اصفهان سفر می کنند. این سفر به صورت زمینی صورت می گیرد تا با توجه به اینکه قرار است ورزشکاران کشورهای اسلامی نیز از تهران به اصفهان را با اتوبوس طی کنند محلهای اقامتی و پذیرایی درطول مسیر مورد بازدید واقع شود.
در این جلسه معاونت های ستاد بازی های همبستگی کشورهای اسلامی به ارائه گزارش از عملکرد وفعالیت ها و بیان نقطه نظراتشان پرداختند.

۴ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۰:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.