عمران پورعسگرپرست سرپرست تیم اعزامی روئینگ به کره جنوبی:ارتقاء رنکینگ در این مسابقات نشان دهنده پیشرفت روئینگ کشورمان است

عمران پورعسگرپرست سرپرست تیم اعزامی روئینگ به کره جنوبی:ارتقاء رنکینگ در این مسابقات نشان دهنده پیشرفت روئینگ کشورمان است
سرپرست تیم اعزامی روئینگ کشورمان به کره جنوبی گفت: سطح مسابقات بسیار بالا بود و تیم های شرکت کننده برای گرفتن سهمیه المپیک با تمام توان به کره آمده بودند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی لمپیک ؛عمران پورعسگرپرست افزود: خوشبختانه ورزشکاران ما نیز پس از اردوها و تمرینات مناسب در ایران عازم چین شدند تا در شرایط جوی نزدیک به محل رقابت ها به آمادگی لازم برسند.

وی بیان کرد: اردوی تمرینی چین نتیجه اش را در این رقابت ها نشان داد. تمامی قایقرانان در اردوی یک ماهه چین سطح بالایی پیدا کردند و پیشرفت چشمگیری داشتند. ملی پوشان با تجربه مان در این اردو به حد خوب آمادگی رسیدند و دیگر ورزشکارانمان نیز با تجربه بیشتری عازم کره شدند.

پورعسگرپرست اظهار داشت: ورزشکاران ما در این رقابت ها عملکرد خوبی داشتند. ما مانند دوره گذشته 2 سهمیه کسب کردیم اما در دوره قبل انتخابی المپیک محسن شادی با مدال برنز راهی المپیک شد و هم اکنون به عنوان نایب قهرمان آسیا سهمیه گرفته است.

وی ادامه داد: در بخش بانوان نیز هما حسینی چهارم شد و سهمیه گرفت اما در این رقابت ها سولماز عباسی با کسب مدال برنز به عنوان نماینده آسیا عازم بزرگترین رویداد ورزشی جهان خواهد شد. این نتایج رنکینگ روئینگ ایران را بالا برده است.

پورعسگرپرست با اشاره به وضعیت محسن شادی در مسابقات فینال خاطرنشان کرد: محسن شادی می توانست قهرمان آسیا شود. حریف هندی محسن شادی که اصلی ترین رقیب او نیز بود در این رقابت ها قهرمان شد اما شادی می توانست او را پشت سر بگذارد اما اتفاق هایی در جریان مسابقه برای او افتاد و نتوانست به قهرمانی برسد.

وی افزود: محسن تا مسافت های پایانی رقابت فینال از حریفش پیش بود اما فشار مسابقه باعث به هم خوردن حال او شد تا جایی که وقتی به اسکله آمد ما او را کمک کردیم تا از قایق خارج شود.

پورعسگرپرست شرایط ورزشکاران را برای حضور در المپیک خوب دانست و ادامه داد: خوشبختانه ورزشکاران وضعیت مطلوبی دارند. فدراسیون برای قایقرانان اعزامی به المپیک برنامه ویژه ای دارد تا بتوانیم نتایج خوبی در این مسابقات بگیریم. امیدوارم روئینگ در المپیک برای کشورمان افتخار آفرین باشد.
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۹:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.