رئیس فدراسیون کبدی به ترکمنستان سفر می کند

محمد رضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی به دعوت کمیته ملی المپیک و فدراسیون کبدی ترکمنستان به منظور شرکت در سمینار ورزش کبدی و همچنین دیدار و گفتگو با مسئولین ورزش ترکمنستان برای حضور تیم ملی کبدی ترکمنستان در بازیهای ساحلی آسیا در چین عصر امروز به این کشور سفر می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، فدراسیون کبدی ایران علاوه بر توسعه و تعمیم رشته کبدی در سطح کشور و اجرای  منظم و دقیق تقویم ورزشی سالانه و حضوری درخشان و کسب عناوین مختلف در رقابت های بین المللی در بحث راه اندازی رشته کبدی و یا توسعه و رشد هرچه بیشتر و آموزش این رشته در کشورهای دیگرهم برنامه های مدونی دارد و به همین منظور محمد رضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی ایران و نایب رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا عصر امروز به مدت  یک هفته به کشور ترکمنستان سفر می کند .

نایب رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا که از مدرسان بین المللی این رشته هم محسوب می شود علاوه بر شرکت درسمینار ورزش کبدی در آن کشور با مسئولین رده بالای ورزش ترکمنستان به منظور حضور تیم ملی کبدی ترکمنستان در بازیهای ساحلی آسیا در چین وهمچنین در زمینه آموزش نوین و توسعه و تعمیم رشته کبدی دیدار و گفتگو خواهد کرد.

مقصودلو در سفر یک هفته ایی خود به عشق آباد کلاسهای داوری و مربیگری کبدی برای کشورهای آسیای میانه و علاقمندان به این رشته برگزار خواهد کرد.
فدراسیون کبدی در سال گذشته با راه اندازی  رشته کبدی در کشور دانمارک و اعزام مدرسان ایرانی به کشور مالزی همواره همکاری های لازم را با کنفدراسیون جهانی به منظور توسعه این رشته در سراسر دنیا داشته است.
۲۸ فروردین ۱۳۹۱ ۱۴:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.