برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا؛ترکیب تیم ملی جودو کشورمان اعلام شد

اسامی جودوکاران اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی ازبکستان برگزار می شود، اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش، رقابت های جودو قهرمانی آسیا که آخرین فرصت برای کسب سهمیه المپیک است، اردیبهشت ماه سال جاری و در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار خواهد شد که تیم مردان ایران در هر بخش تیمی و انفرادی به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

تیم ایران با ترکیب محمد جوانی در وزن 60- کیلوگرم، وحید بنا در وزن 66- کیلوگرم، علی معلومات در وزن 73-کیلوگرم، امیرقاسمی نژاد در وزن 81- کیلوگرم، مجتبی نیک بین در وزن 90- کیلوگرم، جواد محجوب در وزن 100- کیلوگرم و محمد رضا رودکی در وزن 100+ کیلوگرم در بخش انفرادی مسابقات حضور پیدا می کند.

همچنین الیاس علی اکبری در وزن 73- کیلوگرم، محمد جمالی در وزن 81- کیلوگرم و امیر ملکی پور به همراه دو عضو دیگر تیم اعزامی در بخش تیمی حضور خواهند داشت.

رقابت های بخش تیمی در پنج وزن (66-، 73- ، 81- ، 90- و 90+ کیلوگرم) برگزار خواهد شد.
در بخش بانوان نیز اکرم خانی اسد آبادی در وزن 57-کیلوگرم، سمیه حیدری در وزن 63-کیلوگرم و سحرچغلوند در وزن 78- کیلوگرم به این مسابقات اعزام می شوند.

گفتنی است رقابتهای جودو قهرمانی آسیا طی روزهای هشتم و نهم اردیبهشت ماه در بخش انفرادی و دهم اردیبهشت ماه در بخش تیمی به میزبانی ازبکستان در تاشکند برگزار می شود.
۲۳ فروردین ۱۳۹۱ ۱۲:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.