به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان؛تیم ملی کانوپولوی مردان تمرینات خود را آغاز خواهد کرد

تیم ملی کانوپولوی مردان اولین مرحله اردوی آمادگی خود را با حضور 17 قایقران از 15 فروردین ماه در دریاچه آزادی آغاز خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، تیم ملی کانوپولوی مردان پس از کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان نماینده اول آسیا در مسابقات قهرمانی جهان شرکت خواهد کرد. مسابقات قهرمانی جهان شهریور ماه در کشور لهستان برگزار می شود و تیم ملی کشورمان در این مسابقات در گروه D با تیم های ایرلند، دانمارک و نیوزلند رقابت خواهد کرد. بدین ترتیب و به منظور حضور موفق در این مسابقات اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کانوپولوی مردان با حضور 17 قایقران از 7 استان برگزار خواهد شد. این مرحله از اردو 15 فروردین ماه آغاز می شود و تا 28 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

محمد علی ملایی، علی قدمی، هومن قربان بیدگلی و مهرگان خیرالهی از البرز، سالار محسن زاده و مهدی مهردادآذر از اردبیل، نیما حجتی از اصفهان، محسن شیخلووند و نریمان منوچهرنیا از تهران، محمدصدیق حشمتیان از کرمانشاه، محسن بخشعلی پور، مجید محمدی، روزبه مردابی و سعید دارپرنیان از گیلان و افشین کاظمی، احسان بیژنی و ساسان زمانی از مرکزی تمرینات خود را زیر نظر مهران قزلباش مربی و امیر بدری کمک مربی تیم ملی کانوپولوی مردان آغاز خواهند کرد.


۱۴ فروردین ۱۳۹۱ ۱۲:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.