دیدار دبیرکل اتحادیه راگبی آسیا با افشارزاده؛دبیر کل کمیته ملی المپیک:راگبی ایران طی این سالها رشد خوبی داشته است

دیدار دبیرکل اتحادیه راگبی آسیا با افشارزاده؛دبیر کل کمیته ملی المپیک:راگبی ایران طی این سالها رشد خوبی داشته است
دبیر کل اتحادیه راگبی آسیا با حضور در کمیته ملی المپیک با بهرام افشار زاده دبیر دیدار و گفتگو کرد.

دبیرکل اتحادیه راگبی اسیا در دیدار با بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک کشورمان گفت : تلاش محمد علیپور و همچنین مسئول انجمن راگبی ایران برای پیشرفت این ورزش قابل ستایش است و ما برای کمک به این دوستان آماده هستیم .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی؛" راس میشل " در این دیدار که اقایان محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی و حسن میرزاقابیک سرپرست انجمن راگبی حضور داشتند ، اضافه کرد : من به دعوت رییس فدراسیون انجمن های ورزشی و سرپرست انجمن راگبی ایران به این کشور امده ام و وقتی تلاش های آنان را دیدم ، بسیار شادمان شدم .

وی در ادامه این نشست اضافه کرد : تمامی تلاش خود را برای بسط و گسترش راگبی ایران بکار خواهم بست و حضور خوب تیم های 15 نفره و سونز ( هفت نفره ) ایران در مسابقات اخیر قهرمانی اسیا را در سایه تلاش های اقای علیپور می دانم .

راس میشل با ابراز خوشحالی از برگزاری کلاسهای اموزشی ویژه مربیگری و داوری راگبی در ایران گفت: ما بطور قطع کلاسهای پیشرفته در ایران برگزار می کنیم و حتما ضمن تلاش برای برگزاری مسابقات متعدد در این کشور ، زمینه حضور تیم های خوب ایرانی را به مسابقات مهم بین المللی فراهم خواهیم کرد .

در ادامه این نشست " بهرام افشار زاده" دبیر کل کمیته ملی المپیک خطاب به دبیر کل اتحادیه راگبی آسیا گفت: آقایان علیپور و آقابیک از مدیران برجسته ورزش کشور می باشند که دارای سوابق خوب مدیریتی هستند. جالب است بدانید که آقابیک قهرمان ملی است که سالیان متمادی برای تیم ملی بسکتبال بازی کرده و کارنامه مدیریتی او همانند ورزش ایشان است و به همین سبب مورد حمایت مسئولین و جامعه ورزش می باشد. ما بسیار امیدوار هستیم که به زودی مسئولیتی در راگبی آسیا با توجه به سوابق طولانی در ورزش به ایشان واگذار گردد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در ادامه افزود : در حال حاضر ایران بیش از 210 پست در فدراسیون های جهانی و آسیایی دارد که ما تلاش می کنیم همه آنها را مورد حمایت قرار دهیم . همچنین راگبی ایران نیاز به داشتن کرسیهای مهم و همچنین حمایت فنی در زمینه پرورش مربی و داور دارد.

.
۱۳ اسفند ۱۳۹۰ ۰۹:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.