مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا- مالزی؛اتمام رقابتهای پیست وآغاز مسابقات جاده

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا مالزی در مواد پیست، با برگزاری رقابتها درمواد اومنیوم وکایرین به اتمام رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون دوچرخه سواری؛سی و دومین دوره رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان و اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی زیر 23 سال، از چهارشنبه 19 بهمن ماه به مدت 10 روز در شهر کوالالامپور کشور مالزی در حال برگزاری است.

درپنجمین و آخرین روز از رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی آسیا مالزی در مواد پیست، رکابزنان در دو ماده با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان نتایج تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان بدین شرح اعلام شد:

در ماده اومنیوم و در رده سنی بزرگسالان: حسین ناطقی عضو تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در مجموع شش ماده (یک دور متحرک، دور امتیازی، دور حذفی ،تعقیبی تیمی، اسکرچ و یک کیلومتر تایم تریل)، با یک امتیاز اختلاف نسبت به نفر سوم، مقام چهارم را از آن خود کرد.

در ماده کایرین و در رده سنی بزرگسالان: محمد و محمود پراش ملی پوشان رکابزن کشورمان به ترتیب رده های ششم و هفتم را از آن خود کردند.

در ماده کایرین و در رده سنی جوانان: میلاد ابراهیم زاده دیگر نماینده تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان رده پنجم را به دست آورد.

همچنین پس از اتمام رقابتهای پیست، فردا دوشنبه 24 بهمن ماه جلسه مدیران تیم های شرکت کننده در مسابقات جاده برگزار می شود.

گفتنی است: رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در مواد جاده و در دو بخش بانوان و آقایان از روز سه شنبه 25 بهمن ماه به میزبانی کشور مالزی و در شهر کوالالامپور و در مواد ( تایم تریل و استقامت جاده) برگزار خواهد شد.
۲۳ بهمن ۱۳۹۰ ۱۲:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.