مقصودلو: راه اندازی مسابقات نوجوانان حرکت بزرگ فدراسیون کبدی بود

در یکصدوچهارمین نشست هیات رییسه فدراسیون کبدی محمدرضا مقصودلو بر توجه به مباحثی همچون بدنسازی مناسب ورزشکاران، آنالیز حریفان ، کنترل دوپینگ و... تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛یکصدوچهارمین نشست هیات رییسه فدراسیون کبدی عصر روز سه شنبه 18 بهمن ماه با حضور اعضا و به ریاست محمد رضا مقصودلو در دفتر رییس فدراسیون تشکیل شد.

در این نشست محمدرضا مقصودلو با تبریک ایام دهه فجر و هفته وحدت و میلاد با سعادت حضرت نبی اکرم (ص) با بیان اینکه امسال و تا به اینجای کار تمامی موارد پیش بینی شده در تقویم سالیانه را به طور دقیق و مشخص اجرا کرده ایم گفت:ما امسال برای اولین بار برگزاری مسابقات نوجوانان در هردو رده دختران و پسران را در دستور کار قرار دادیم که با استقبال بی نظیر استا نها مواجه شد و یقینا اثرات این حرکت را کبدی ایران در آینده مشاهد خواهد کرد.

وی به سلامت ورزشکاران کبدی اشاره کرد و گفت: باید در اردوهای و تمرینات تیم های ملی به گونه ایی برنامه ریزی کنیم که ضمن آمادگی ورزشکاران، احیانا دچار آسیب دیدگی نشوند ضمن اینکه مانند همیشه بر کنترل دوپینگ ورزشکاران تاکید دارم و از کمیته پزشکی فدراسیون می خواهم به طور دقیق نظارت دائمی بر روی ورزشکاران داشته باشند تا همواره محیطی پاک و سالم بر ورزش کبدی حاکم باشد چرا که سلامت و پاک بودن ورزشکاران برای ما از هر مدال و مقامی مهمتر است.

مقصودلو گفت: امسال ما تا روزهای پایانی سال درگیر مسابقات و اردوها هستیم چرا که هم مسابقات جهانی بانوان و آقایان را پیش رو داریم و هم مسابقات بازی های ساحلی آسیا در چین را که باید با قدرت در تمامی این میادین حضور پیدا کنیم.

پیش از سخنان رییس فدراسیون، عباس خواجه اورسجی دبیر جدید فدراسیون کبدی به ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های فدراسیون کبدی پرداخت و در ادامه نیز سایر اعضای هیات رییسه حول محور موضوعات مطرح شده در نشست هیات رییسه بحث و تبادل نظر کردند.
۲۰ بهمن ۱۳۹۰ ۱۰:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.